Ang kiwi sin bleieavtale

Tanketrollet

Forumet er livet
Regner med at det gjelder over hele landet så tenkte å dele med dere:

De går tilbake til hver 4. gratis etter nyttår, men de er ennå usikre på om de skal beholde den nye prisen eller gå tilbake.

Så da vet dere det [:)]

(Overhørte dagligleder i den lokale kiwi-butikken her)

Den beskjeden fikk jeg i en Kiwibutikk idag også. De vet ikke hva som skjer med prisen, men de går tilbake til hver 4. pakke gratis.

Dytter litt [;)]

takk for info.. men hva blir prisen pr. pakke da sånn ca?
nå er det ca 47? men så får man hver 2.pakke gratis og at det er halv pris, ikke sant? så ca 11kr pk er det nå hvis man kjøper 4...

ORIGINAL: *Aulile*

nå er det ca 47? men så får man hver 2.pakke gratis og at det er halv pris, ikke sant? så ca 11kr pk er det nå hvis man kjøper 4...

da blir det cirka 35kr pr pakke, med utgangspunkt i at de setter prisen opp igjen til cirka 47kr (for str 3-7) Hvis de ikke setter opp prisen blir det 18kr. Dette er med bleieavtalen, altså hver 4.gratis [:)]

ORIGINAL: *Aulile*

På kiwi får vi en pakke bleier for 23 kr og annen hver gratis ;)

Jeg kjøpte 9 pakker bleier på Kiwi i dag, og betalte 110 kr[:D]

Jeg snakket med sjefen for en Kiwi her i Bergen, og han sa at så lenge Rema 1000
har sin bleieavtale, beholder også de sin. De har ikke råd til å la småbarnsfamiliene velge
Rema 1000 fremfor Kiwi, så alt står på Rema nå. Men barnematen skal være like billig.

Jeg mistenker at de kanskje holder på den prisen som er nå.
Barnefamilier er meget attraktive kunder [:D]

Har hørt at Kiwi taper så mye penger på dette at de ikke kan fortsette slik det er nå....

jeg håper de holder den nede... er sååå mye penger å spare... har ikke kiwi her men hamstrer når jeg er på skola for da er det kiwi rett rundt hjørnet[:D]

ORIGINAL: *Hønemamma*

Jeg snakket med sjefen for en Kiwi her i Bergen, og han sa at så lenge Rema 1000
har sin bleieavtale, beholder også de sin. De har ikke råd til å la småbarnsfamiliene velge
Rema 1000 fremfor Kiwi, så alt står på Rema nå. Men barnematen skal være like billig.

Annenhver gratis også?

Back
Topp