Ang kieltur

*Sandermamma*

Forumet er livet
De har sånn tilbud nå, to betal for en, dvs tur/retur for 495 per person. Tilbud varer på utvalgte avganger i månedene fram til april. Kunne jo vært noe det, men det er vel og merke uten måltider osv..

Tur/retur med alle måltider inkludert koster fra 1590 per person i innvendig lugar. Så kommer det evt. tillegg om man vil endre lugar osv.
Det blir dyrere for turen jo nærmere avreise man bestiller, så det er egentlig bare å tgenke litt og så komme tilbake til meg med et svar[:)]

Må nok stå over denne turen også jeg, er opptatt med å ruge/føde[8D]

Men dytter litt for deg[:)]

er med samme hva denne gang
Mannen har fått seg tur til oslo på top gear,så da synes jeg at jeg fortjener kiel tur [:)][8D]

ORIGINAL: sølvi86ogTheaIrene

er med samme hva denne gang
Mannen har fått seg tur til oslo på top gear,så da synes jeg at jeg fortjener kiel tur [:)][8D]

Jeg er med [:D][:D][:D]

ORIGINAL: **vimsa**

jeg er med hvis det passer for meg[:)][:)]

Jeg også, skal distre meg til deet! [:)] Piingla jeg er, hihi [8D]

legg ut datoene, se på interessen, bestill en dato og så er fiks ferdig med ingen returrett[;)]

tenker litt den veien jeg og... første måtte jeg jo avbestille og andre passet ikke,så hadde vært kjekt om det hadde passet nå[:)] Lite aktiv her for tiden da,så er jo ikke helt samme kontakten men[&:]Ser for meg at det kunne ha vært veldig kjekt[:)]

når er det tenkt at det blir tur da?

Back
Topp