ang keisersnitt

x1x*2Barnsmor19*

Elsker forumet
jeg bare lurer på en ting.
jeg har født to ganger,men etter denne siste gangen har jeg blitt livredd for å føde igjen,var mye verre denne gangen enn sist.det jeg lurer på da er at
kan man søke på keisersnitt neste gang da, ell er det liten mulighet for at jeg får keisersnitt? et teit sprsmål til er det veldig vondt etter inngrepet?

Vet ikke,trodde jeg ville ha keisersnitt jeg også men etter å ha lest mye om det vil jeg nok heller føde naturlig igjenn om jeg kan[:)]
Hvis du har helt angst kan det hende du kan få det,men det vet vel legene best,lykke til iallefall[;)]

ORIGINAL: katrine89

jeg bare lurer på en ting.
jeg har født to ganger,men etter denne siste gangen har jeg blitt livredd for å føde igjen,var mye verre denne gangen enn sist.det jeg lurer på da er at
kan man søke på keisersnitt neste gang da, ell er det liten mulighet for at jeg får keisersnitt? et teit sprsmål til er det veldig vondt etter inngrepet?

JA!!!
hehe...det er ikke mye behagelig i allefall...støl og vondt[:'(]

Man kan selvfølgelig høre med sykehuset, det er jo dem som avgjør. Men dem skal jo ikke true deg til og føde vaginalt om du er redd.

Det er jo litt vondt etter inngrepet (noen timer etter) Men jeg har født vaginalt en gang og KS en gang og det var ikke mye vondt etter KS i forhold til hvor vondt jeg hadde etter jeg hadde født vaginalt.
Men dette varierer jo fra person til person [:)]

du kan jo søke,men er visst vanskelig å få innvilga det..
JA det er mye vondere etter et ks etterpå enn etter en fødsel.Jeg hadde ganske vondt i over 1 uke,men så ble det bedre.

Back
Topp