ang. julekort bilde

Twilight

Forumet er livet
burde hun ha på seg nisse lue eller kan jeg ta en av de bildene?

synes den er sååå fin

ellers så har jeg disse med nisselue, hun var ikke helt fornøyd når jeg tok på lua

ja jeg er litt treig, de skulle blitt sendt for leeeenge siden

Trenge ikkje ha nisse hu på...
Men de hadde vert fine i svart kvitt og?? elle vertfall tatt vekk de røde augene
Kjempe fine bilde! nydelige jenta[:D]

ORIGINAL: anevictoria

Trenge ikkje ha nisse hu på...
Men de hadde vert fine i svart kvitt og?? elle vertfall tatt vekk de røde augene
Kjempe fine bilde! nydelige jenta[:D]

Jeg har ikke svart hvitt greier på dataen, det hadde vært kjempefint... kanskje noen her som kan fikse det for meg?????????

Nei trenger jo ikke ha nisse lue på..super fine bilder!

Trenger ikke nisselue, nyyydelige jenta!!!
Så søøøt![:)]

ORIGINAL: Caprice

prøvde å fjerne d røde men det syns litt alikevel... har bare gratis program og det er ikke så effektivt som de som koster et par tusen

tusen takk, hun får røde øyner i nesten alle bildene litt irriterende, synes de var fine alle sammen... må bestemme meg snart, synes den brunaktige var litt fin å...

nydelig julekjole:) den har snuppa her og;)
kjempe fine julebilder da!!:D

sånn ville eg hatt de... med litt glød i , og litt mjukt i kantane[;)]  Men detta e jo min smak då...så da spørs jo om du lika da[:)]

sånn ville eg hatt de... med litt glød i , og litt mjukt i kantane[;)]  Men detta e jo min smak då...så da spørs jo om du lika da[:)]

Første her var jo kjempefint da..... 

Nydelig jenta vertfall[:D]

har fremkalt en av de andre, men denne var jo kjempefin... skjønner ikke hvordan dere klarer...
må lære meg sånt jeg å[8|][8|]

Tusen takk for hjelpen alle sammen, nå ble det julekort i år å[:D][:D][:D]
litt sent, men men da får dem hvertfall noe 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp