ang julegaver...

Signe får jo ting hele tiden, både klær hun trenger og leker. så blir ikke noe kjempe stort speiselt til jul tror jeg. enig me enaj.
men er mange ting jeg vil kjøpe... hehe
dukke (nå har hun min gamle og er strålende fornøyd med d) med hår og tutt, togbane, nye bøker og puslespill, utstyr til plastelina, møbler til rommet+bilder, krakk til badet for henne, tv stol/sakkosekk, duplo duplp duplo :), nytt lkekjøkken i tre :P og masse massse mer.. [8D]

Så flott Enaj[:)][:)]

Jeg har en drøm[;)] Å lære gutten min andre verdier, så det å gi bort til de som trenger det mer er en del av det, samtidig som at overflod kommer ikke til å være her på julaften. Han blir super happy for en liten bil o.l og leker med den i flere dager[:D] Så at han setter pris på det han har er det ikke tvil om[:)]

Oppblåsbart hoppeslott!
Fant det nettopp i en butikk og det er midt i blinken til snuppa.
Hun elsker å hoppe, og vi har ikke trampoline.

Hoppeslottet kan stå inne i hele vinter ;)

husk at du må ha strømm på det hele tiden det brukes og et sinnsykt bråk av dethjoppeslåttet dere skal kjøpe ...[:)]

er jo ganske ening med deg enja....at me tar helt av...[8D]

...derfor tenker jeg ay man får finne ting som de skal ha i mangen år,leker som blir brukt mye ....søskene mine går i sammen om gaver og kjøper store felles barneleker som blir brukt av alle barna,farmor og slekten på den siden kjøper bare ull tilungene.
har selv begynt å kjøpe brukte fine ting til ungene ..eks trikke sparke sykkel til 300 pris er 1700 kr..(.kjekt med finn)barnevognene er fra 60/70 tallet så det blir gjennbruk...[:)]

[:D]fra 699 til 999[:D]

ORIGINAL: dripdrop

ORIGINAL: Blubba85

skinn stol (stresles)[;)] 

Hvor mye koster den? [:)]

Veldig enig med Enaj.
Her tror jeg storesøster skal få en ting til dukkehuset sitt. Eller kanskje noe ullklær da hun mangler litt av det.
Lillesøster er jeg usikker på,men hun mangler nattiser iallefall. Kanskje jeg slenger med en dvd av mikkes klubbhus eller olebrum til dem.
Når det gjelder bursdagsgave til lillesøster så aner jeg rett å slett ikke enda, endre vel opp med klær der også. Har alltid bruk for klær.

Back
Topp