Ang. juksinga

Oh Dear

Forumet er livet
VIP
Januar 2017
Jeg syns dette var temmelig ekkelt, så jeg vil bare klarne dette opp en gang for alle:
Det var jeg som var "jukseren" denne uka. Jeg hadde sykt barn og fikk en variant av sykdommen selv,
og oppi sykdommen har jeg rotet en del. En av sykedagene hadde jeg sprukket og spist noe av sykematen vi hadde kjøpt inn til vesla, og da jeg førte dette opp i utfordringstråden skrev jeg en dag, og i skravletråden til lag grønn skrev jeg en annen dag. Dette er kun surring fra min side, ikke noe bevisst, og strengt tatt heller ikke juks ettersom poengene totalt sett ble riktig, ettersom jeg jo førte opp sprekken min på tirsdag hvor den hørte hjemme, i stedet for onsdag som jeg sa i tråden. Jeg har generelt rotet med ukedagene denne uka siden jeg plutselig fikk to hjemmedager (jeg gikk rundt hele torsdag og trodde det var tirsdag), og jeg var tross alt i dårlig form selv.

Så for å oppsummere:
1. Det var 100 % ikke med vilje.
2. Poengene ble riktig uansett (men jeg fikk jo -25 poeng i straff for den dagen jeg hadde ført feil, helt greit!)
3. Jeg beklaaager så mye, jeg forstår selvsagt at det ser mistenkelig ut, og det har blitt håndtert helt rett.

Jeg skal passe mye bedre på neste gang, og håper det er no hard feelings. :)
 
Flinking! Håper det ikke er noen hard feelings og at andre kan ha fått seg en vekker i forhold til at det er viktig å føre poengene sine riktig på alle måter :)
 
Bra du oppklarer missforståelsen. :) eg reknet poeng på det for denne gangen hadde det ikke noe å si for resultatet. Så du blei ikkje trekkt for noe :)

Var ikke bare dette som er problemet med utfordringen. Noen skriver også bonuspoenger uten å skal ha det.

Synst det kan være greit som MTDC sier at det må skjerpes litt på. Og det gjelder jo alle. For det er veldig tidkrevende å rekne alle sammen poeng for poeng :)
 
null problem :) Det er slikt som skjer!! Da blir vi andre også mer våkne når vi skal legge inn poeng og bonuser og div :)

★☆★duppedingsen★☆★
 
Bra du oppklarer missforståelsen. :) eg reknet poeng på det for denne gangen hadde det ikke noe å si for resultatet. Så du blei ikkje trekkt for noe :)

Var ikke bare dette som er problemet med utfordringen. Noen skriver også bonuspoenger uten å skal ha det.

Synst det kan være greit som MTDC sier at det må skjerpes litt på. Og det gjelder jo alle. For det er veldig tidkrevende å rekne alle sammen poeng for poeng :)

Nei, jeg så jo det, at det ikke hadde noe å si for hvem som vant utfordringen, og uansett så syns jeg det er greit å få en smekk for at man roter litt. Men nå var det jo strengt tatt bare rot i den diskusjonstråden da (fant jeg ut nå etterhvert), og ikke i poengene som jeg hadde notert ned. :)
 
Nei, jeg så jo det, at det ikke hadde noe å si for hvem som vant utfordringen, og uansett så syns jeg det er greit å få en smekk for at man roter litt. Men nå var det jo strengt tatt bare rot i den diskusjonstråden da (fant jeg ut nå etterhvert), og ikke i poengene som jeg hadde notert ned. :)

Er lov å gjøre feil :) det gjør alle :) men tenkte det kunne være greit å skrive noe om det så må alle sjekke poengene sine 2-3 ganger før kl 19 veiedagen. så blir det mindre å gjøre på laget som må rekne :)

Skjønner også at det er veldig lett å rote med dager :) så du må ikke ta dette inn over deg ;) er en ny regel som gjelder alle :)
 
No hard feelings her også ! Menneskelig å gjøre feil ! ;)
 
Fint at dere er så forståelsesfulle. :) Ville bare klarere det helt, slik at det ikke ble noen mistanker og utrivelig stemning her inne.
 
Back
Topp