Ang Jordbær

dynnna

Gift med forumet
Hvorfor lager de fruktmos på glass med jordbær i, hvis de små ikke skal ha jordbær enda?[8|]
Og når er det de kan begynne å spise det? Noen som vet???[:)]

Ja, det der er rart[8|][&:][;)][:-]

De har løk, jordbær, appelsin, youghurt, ananas og annet i barnematen som barna helst ikke skal ha enda. Aner ikke hvorfor. Er nok veldig små mengder tenker jeg...

En smule forvirrende ja[8|]

ja, er veldig rart. Har gitt Natalie av fruktpureen med jordbær i, men tror ikke det er sååå farlig[;)][&:] Har og sett at det ene glasset med pære, banan og yohurt er fra 6 måneder, men så skal de ikke ha det før de er 10 måneder?![&:][:D]

Som sagt så sa legen til t at det ikke var så farlig i små mengder så lenge de ikke viste tegn til allergi.
T har eksem så han kan ikke ha sånn før han er over 1 år.
I tillegg leste jeg i F&B for en stund siden at de hadde forsket på det og kommet fram til at det ikke førte til noe mer allergi hvis de fikk sånn.

Og hvis du leser på glassene så er det ikke mye av de tingene som er i.

eg sport om det på hs å da sa dæm at jordbære va kokt å tilberet.. så da va det grett liksom..

merkelig det der ja, har gitt casper disse fruktpureene å han elsker dem og har ikke reagert på dem, hs sa at så lenge han ikke reagerte på dem gjorde det ikke noe.

Back
Topp