Ang jobben min..

Cameleon

Gift med forumet
Uff!

Jeg er så lei meg nå!
Kom nettopp hjem fra jobb. Sto og snakket med en kollega av meg, så utbryter han pluttselig:
"Vi blir å jobbe mange av de samme sikftene fremover vi to nå. Og det er helt iorden altså, men jeg håper du ikke kommer slepende med flere sykemeldinger..."

[8|]

Det sto jeg, som om jeg nettopp hadde sett et spøkelse! Hallo, hva er det for ting å si da??
Jeg var sykemeldt i Mai, pga svangerskapskvalme, (3 dager) Så jobbet jeg en ukestid før jeg mistet og ble sykemeldt i en uke pga SA. og sist uke var jeg borte fra jobb i 3 dager pga kvalme og brekkninger.

Men uansett, har han rett til å si slikt til meg da?

Ble faktisk lei meg jeg nå.. Og tørr iallefall ikke sykemelde meg samme hva som skjer... [:'(]
Er jo ikke slik at jeg har vært sykemeldt uten grunn heller da!![&o][8|]

Ahh, snakk om å ødelegge humøret mitt!

næææææ!!  Hva er det for en ting å si da!!
Huff... vet personen at det var en spontanabort og sånt inne i bildet? Det er jo ikke akkurat noe du har valgt selv og det er ikke akkurat som å bare være litt forkjøla eller sånn ting... Synes det var helt idiotisk sagt av denne kollegaen din... Forstår jo at det er frustrerende at du har vært nødt til å sykmelde deg noen ganger... men det har da for *pip* ikke han noe med!!!

Nei, han vet ikke hvorfor, men min nermeste leder vet det, og hadde bare sagt til han at jeg var vekke med god grunn og at det var alvorlig (de trodde det var svangerskap utenfor livmoren)

Uansett må han vel skjønne at jeg ikke får sykemelding av småting? Jeg jobber og står på ellers! Lurer meg ikke unna for å si det sånn!

Æsj, jeg ble både lei meg og provosert![:'(]

kanskje det var en klønete måte å si at han faktisk håpte at de var på jobb fordi han liker å jobbe med deg??

håper det. [:)]

Back
Topp