Ang igangsetting.............

Vand

Forumet er livet
Husker så godt at det var skikkelig merkelig å vite at "i dag skal jeg føde, i dag får jeg jævla vondt... og i dag får jeg babyen min"!!! [:D][8D]

Med meg første gang var det mer sånn: "HVAAA vannet kan da ikke gå nå. Skal jo ikke ha baby på en mnd ennå jeg da[:-]" (var veeeldig innstilt på at jeg kom til å gå to uker over og ventet på at pappaen skulle komme hjem. Men det rakk han jo ikke når vannet gikk da)

ja veldig rart, hadde pakket bagen, dusja, spiste god frokost og kjørte innover og visste at innen det døgnet kom vi til å ha babyen vår i armene[:D]
husker jeg spurte sambo pg jordmødrene flere ganger, "tror du han kommer i dag??" helt merkelig!

For min del så gikk det faktisk to dager før han kom....nesten som å gå over tiden[8D]

Gikk to døgn med meg før jeg fikk bebisen i armene da jeg ble satt igang. Var to grusomme døgn!

Ja, det tar jo lenger tid når man ikke er moden................... Grønn som en umoden banan eller hva nå buble sa[8D][8D][8D]

Min baby MÅTTE ut innen ett døgn pga infeksjonsfaren da jeg hadde gått for mange døgn med fostervannslekkasje.......... Og da MÅTTE hun ut 1.august, for jeg NEKTET at hun skulle få bursdag 2. august sammen med broren min (som jeg alltid krangler med)!!!! [8D][8D][8D]

Da kunne du jo endt opp med ks om hun ikke hadde kommet seg ut innen ett døgn[:o] Ks frykter jeg mer enn en eventuell igangsetting. Nei best å ikke bli gravid igjen. Man vet aldri!! Krysser beina[8D]

ORIGINAL: Ho Mor

Da kunne du jo endt opp med ks om hun ikke hadde kommet seg ut innen ett døgn[:o] Ks frykter jeg mer enn en eventuell igangsetting. Nei best å ikke bli gravid igjen. Man vet aldri!! Krysser beina[8D]

Ja, det hadde blitt ks hvis hun ikke hadde kommet ut - det var klar beskjed om det[&:] Men jeg var sta, det nektet jeg sa jeg, og jeg skulle gjøre jobben min før den fredagen var over[8D]

Jeg åpner beina gledelig - men jeg skal IKKKKKKE bli gravid igjen! [:D]

Back
Topp