L lykkeligjente Glad i forumet 17 Mar 2009 #1 jeg skal kjøpe meg hylle til å ha på veggen i stua....en enkel hylle.... noen som har noen å anbefale*?
jeg skal kjøpe meg hylle til å ha på veggen i stua....en enkel hylle.... noen som har noen å anbefale*?
Fint_Lite Elsker forumet 17 Mar 2009 #2 mange fine på bohus..de man på en måte skyver på plass..er ingen hylleknekter under de. Kan velge de i ulike farger og størrelser
mange fine på bohus..de man på en måte skyver på plass..er ingen hylleknekter under de. Kan velge de i ulike farger og størrelser
Fint_Lite Elsker forumet 18 Mar 2009 #3 ORIGINAL: Tusull Man har jo alltids lack hyllene til Ikea da.. er kanskje mye det samme av de som Fint_Lite mener som en får på Bohus da.. [;)] ja, det blir det samme..lurerp å om prisene er ganske så like å jeg? Men de er i alle fall stilig på veggen
ORIGINAL: Tusull Man har jo alltids lack hyllene til Ikea da.. er kanskje mye det samme av de som Fint_Lite mener som en får på Bohus da.. [;)] ja, det blir det samme..lurerp å om prisene er ganske så like å jeg? Men de er i alle fall stilig på veggen