Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: MaRtE:)
koster sikkert minst 2,5 mill for bare huset. det var jo digert da! vi har sett på mye mindre hus enn det der, og det er dyrt med hus!!! du får ikke mye for 3 mill inkl tomt hvertfall...
ORIGINAL: Krølla82
koster sikkert minst 2,5 mill for bare huset. det var jo digert da! vi har sett på mye mindre hus enn det der, og det er dyrt med hus!!! du får ikke mye for 3 mill inkl tomt hvertfall...
Vi har tenkt på hus til ca 3 mill inkl tomt...er bare i kikke på fasen enda og tomtepriser varierer jo sykt etter beliggenhet.
ORIGINAL: *Princess*
Spørs kor stort det er.. Nå sier de at du skal regne ca 20.000 per kvadratmeter.. Så er bare til å regne ut det..
Skal jeg da gange med grunnflate eller bruksareal?
tror du kan gange med BRA
ORIGINAL: *Princess*
Spørs kor stort det er.. Nå sier de at du skal regne ca 20.000 per kvadratmeter.. Så er bare til å regne ut det..
Skal jeg da gange med grunnflate eller bruksareal?
ORIGINAL: AnneEmilie
ORIGINAL: Emmeline[:)][:)]
ORIGINAL: *bølla*
Det er ikke så dyrt å bygge som man tror. Har tenkt å bygge selv når vi flytter "hjem" på vårparten neste år. Vi har sett på endel fine færdighus fra Sverige. Inkl å sette opp, koster det ca. 1,7 mill. Dette er et stort hus på rundt 300 kvadrat.
Hvilke husprodusenter er det da?
ORIGINAL: bibbiii
ORIGINAL: AnneEmilie
ORIGINAL: Emmeline[:)][:)]
Det er ikke så dyrt å bygge som man tror. Har tenkt å bygge selv når vi flytter "hjem" på vårparten neste år. Vi har sett på endel fine færdighus fra Sverige. Inkl å sette opp, koster det ca. 1,7 mill. Dette er et stort hus på rundt 300 kvadrat.
Hvilke husprodusenter er det da?
älvsbyhus er vel et tror jeg..om det var det hun mente vet jeg ikke..