ang hjertelyden

Aprilmammaen

Flørter med forumet
er det noen av dere som skal kjøpe et slik apparat som dere kan høre hjertelyden til babyen?

jeg vurderer det litt selv:) hadde det ikke sist gang, men hadde veldig lyst på! så tror jeg må kjøpe det denne gangen[8D]

jeg kjøpte en slike angel sound sist jeg gikk gravid, fikk ikke brukt den for jeg mistet samme dag som den kom i posten ironisk nok. Men håper jeg får bruke den nå. [:D] har lånt den bort til min svigerinne som har kommet et noen mnd lenger en meg

Vi hadde bare jmstetoskop, men da hører ikke jeg.. Men pappaen hørte lillemann uten det gjennom magen sist, så brukte det lite.. Har ikke tenkt på det enda egentlig, er 4+0 i dag, så er en stund til ennå[:)]

Jeg har sånn doppler.. Har lånt det bort til ei venninne og søskenbarnet mitt[:)] Men skal ikke be om å få det tilbake før jeg avslører den lille hemmeligheten[:)]

Hva koster det for noe slikt? Har veldig lyst på :D
Og hvor kjøper man det?:)

Jeg har bestillt angel sound fra ebay. Kostet meg ca 250,- Gleder meg til å prøve den, men det er noen uker til jeg er langt nok på vei.

Vi skal ikke. Vi hadde ikke sist, og syntes ikke vi gikk glipp av noe. Gjorde det bare mer spesielt å få høre den hos jordmor. Var mange i min andre termin klubb som fikk heeelt hetta fordi de ikke klarte å finne hjertelyden selv - kan jo bli helt paranoid.

Så skal du ha en doopler, så vær samtidig forberedt på at du kanskje IKKE finner hjertelyden. Som igjen ikke betyr at det nødvendigvis er noe galt, det er bare du som ikke finner den.

Tror det er viktig å være psykisk forberedt på at dette KAN skje.

ORIGINAL: Valkyrie

Vi skal ikke. Vi hadde ikke sist, og syntes ikke vi gikk glipp av noe. Gjorde det bare mer spesielt å få høre den hos jordmor. Var mange i min andre termin klubb som fikk heeelt hetta fordi de ikke klarte å finne hjertelyden selv - kan jo bli helt paranoid.

Så skal du ha en doopler, så vær samtidig forberedt på at du kanskje IKKE finner hjertelyden. Som igjen ikke betyr at det nødvendigvis er noe galt, det er bare du som ikke finner den.

Tror det er viktig å være psykisk forberedt på at dette KAN skje.

Det husker jeg jm sa til oss også ang jmstetoskopet, heldigvis fant vi den hver gang! Men er ikke bare-bare å ha en sånn doppler el stetoskop i hus hvis man ikke finner lyden - jeg hadde fått panikk!

Etter at gutten min ble født kom jeg over et slikt jmstetoskop på tilbud - så jeg kjøpte det[:)] Har liggget et par år i skapet og ventet på at jeg skal bli gravid igjen. Kommer nok til å prøve det litt når den tid kommer. Så får vi se om mannen min finner noe lyd....

Back
Topp