ang. hemoroidekrem

L.a

Gift med forumet
usj. i dag måtte jeg på apoteket for å kjøpe---hemoridekrem! usj[&:]
har jo ingen erfaring med dette og tok den første og beste jeg fant!
nå leser jeg pakningsvedlegget:

Graviditet:
Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Skal ikke brukes de 3 første mnd av graviditeten. Det er sansynlig at fosteret kan påvirkes. Rådfør deg derfor med lege før bruk av Scheriproct dersom du er gravid.

Noen som har erfaring med denne kremen? eller andre? hva stor dt i tilfelle i deres pakningsvedlegg????

ORIGINAL: l.a.

usj. i dag måtte jeg på apoteket for å kjøpe---hemoridekrem! usj[&:]
har jo ingen erfaring med dette og tok den første og beste jeg fant!
nå leser jeg pakningsvedlegget:

Graviditet:
Rådfør deg med lege eller apotek før du tar noen form for medisin. Skal ikke brukes de 3 første mnd av graviditeten. Det er sansynlig at fosteret kan påvirkes. Rådfør deg derfor med lege før bruk av Scheriproct dersom du er gravid.

Tror fint at du skal kunne bruke denne nå på slutten altså...
Om ikke kan du jo gå til legen å få stikkpiller.. det fikk jeg, og mener det sto noe ala det samme der at det ikke skulle brukes de TRE FØRSTE MND...

Noen som har erfaring med denne kremen? eller andre? hva stor dt i tilfelle i deres pakningsvedlegg????

jo....men videre står det jo at man derfor skal rådføre seg med lege...har funnet litt mer om den på nettet...og står jo at som med de fleste legemidler er det størst fare de 3 første mnd, men at det ikke er bevist at den IKKE kan skade senere også...ææææææææ vet ikke om jeg tør å bruke den

jo....men videre står det jo at man derfor skal rådføre seg med lege...har funnet litt mer om den på nettet...og står jo at som med de fleste legemidler er det størst fare de 3 første mnd, men at det ikke er bevist at den IKKE kan skade senere også...ææææææææ vet ikke om jeg tør å bruke den

Står jo på de aller fleste legemidler at man skal rådføre seg med lege ved bruk av det... Om du er så usikker så ring legekontoret ditt i morgen og hør.. Men tror det skal gå helt fint altså..

ORIGINAL: Kemmet

Står jo på de aller fleste legemidler at man skal rådføre seg med lege ved bruk av det... Om du er så usikker så ring legekontoret ditt i morgen og hør.. Men tror det skal gå helt fint altså..

eller ring legevakten nå i dag[;)]

Ring å spør på føden, om du ikke ønsker trenger du ikke si noe navn. Men det er jo ett vanlig problem når en er gravid så de vet sikkert noe om hva du kan bruke. Tror det er kremer med kortison en ikke skal bruke.Lykke til

ORIGINAL: løve.76

Ring å spør på føden, om du ikke ønsker trenger du ikke si noe navn. Men det er jo ett vanlig problem når en er gravid så de vet sikkert noe om hva du kan bruke. Tror det er kremer med kortison en ikke skal bruke.Lykke til

ja, det er kortison i den.
jeg stikker på apoteket å kjøper en annen type i morgen. hehe. typisk at jeg klarte å plukke med meg en som jeg ser nå på apoteksidene ikke er anbefalt under graviditet

ORIGINAL: løve.76

ja ring føden og spør, de vet!!!

Jeg fikk en krem anbefalt på apoteket. Alcos anal heter den. Den har ikke kortison. Du skal IKKE bruke krem med kortison når du er gravid. I pakningsvedlegget på kremen jeg har står det at det er trygt å bruke under graviditeten.

ORIGINAL: becca med baby

Jeg fikk en krem anbefalt på apoteket. Alcos anal heter den. Den har ikke kortison. Du skal IKKE bruke krem med kortison når du er gravid. I pakningsvedlegget på kremen jeg har står det at det er trygt å bruke under graviditeten.

Har selv brukt denne og den funket veldig bra;)

ikke no prob.. du kan bruke den:o)

ORIGINAL: mella26

Jepp. Den skal være trygg! Men våtservitter er mildere og mer effektivt! [;)]

ORIGINAL: guita

våtservietter??? hemoridevåtservietter????

hehehehe hemoridevåtservietter..?!?!

ORIGINAL: bea83

hehehehe hemoridevåtservietter..?!?!

hehe ja ikke vet jeg!!?? mente hun vanlige våtservietter? kan de fjerne galskapen i rassen da???

ORIGINAL: Krepsen83

Ikke bruk scheriproct nei, kjøp alcos anal som er uten kortison[;)]

Back
Topp