Ang "hemmlis venn"..

Iroim

Elsker forumet
Har fått litt innspill på at man kanskje skal vite litt størrelser på barnet man kjøper til, og evnt ønsker man har.[:D]
Så her er en tråd hvor man kan skrive litt om babyen, og hva man liker feks.

Også synes jeg det hadde vært litt koselig om vi hadde tenkt litt på mammaene også:=) Men bare litt da....

Jeg gir alle beskjed om hvilket kjønn de skal kjøpe til i alle fall[:D]

Leon Kristoffer bruker str 74 han nå.. Vi ble litt tatt på sengen av denne varmen, så her er det lite sommerklær... Og ønsker seg det meste. Bare veldig glad i pakker og kort:=) (Mammaen hans også...)

ca str 80-86 her, alt ettersom hvilket plagg det er... [:)]

Hanne går straks over til str.74 - lyse farger er fint i denne varmen[:)] 

Marius bruker str. 68 (da passer bodyen akkurat perfekt)...ikke prøvd
oss på str.74 enda, men de vokser jo fort! Hemmlig venn får avgjøre...[:)]
Har lite med sommerklær....liker ikke todelte-sett...sklir så fra hverandre.
Body med litt bein & kort arm, snekker-shorts i sånn tynnt stoff....
Ja, det var litt! 

Mia vokser snart ut av størrelse 62, så 68-70 er vel bra i sommer. Vi liker rosa, men helst ikke disney eller andre store figurer. Liker litt sånn retro-klær, og elsker dødning-hoder (men de må være søte, og jentete[:)]) Sommerklær er det litt lite av her også, men helst ikke kjoler.. har aaaltfor mange :) åsså ønsker vi oss badeleker!! 

Sommertøy i str 74 eller en kosedress i str 74 til svale sommerkvelder, eller bodyer/strømpis/bukse i str 80. Jeg er ikke glad i alt for mørke farger. Jeg er ikke glad i brunt, mørkeblått eller mørkegrønt sammen. Ole Brum/Disney helt ok. [:)]

Er så glad i hodeplagg, så ønsker oss gjerne skaut, solhatter o.l. Ellers er vi glad i andre farger enn rosa, begynner å gå litt lei! Og her trenger vi også sommertøy i str. 68-74 [:D]

Her i huset digger vi rosa! Ikke så glad i "voksen" klær eller klær med masse figurer på... Har masse kortbukser, kjoler o.l i 74 men en kosedress (eller noe med lange bein!) hadde kanskje vært noe?[;)]

Vi bruker nå str 68, men vipper nok over i større størrelser (74) i sommer ja :) Så 68/74 er okidoki! Glad i alle farger :) Millemor bruker rosa, rødt, grønt, blått, gult osv... =)

Vi liker det meste vi, men er ikke så glad i klær med store figurer og sånn på... Glad i Disney ellers, men ikke på klær =)  Hmmm..

Gleder meg til å få gave altså :)

Marcus bruker nå 68, men har begynt på 74/80 og det passer bra. Er veldig glad i Ole Brumm, og liker best hele dresser (sånne gamle badedrakter) eller bodyer. Liker nøytrale farger, ikke lime/oranje osv... (flaut, men sant)

Loke är gott på veg in i stl 74 [:D]
Liker Mickey Mus, dödskallar och kamoflage (så kanske ikke så mye söta kläder....) ellers går det mesta hem av ting og tang!!!

Vi liker pakker og att GE pakker liker vi best så detta blir göy.. ( blir ännu mer rar stavning då jag är i Sverige å ikke har norsk tastatur [;)])

Oda har så mye klær ho at vi kunne i grunn heller trengt noen badeleker eller noe sånn![:D] Eller sommerluer, sånne med litt kant rundt, gjerne i lys farge[:)]

Nate bruker 62 han[:D] men kan godt egentlig få str 68 viss det er sommertøy eller 74 viss det er litt tykkere, vokser fort for tida!!! Vi er ikke veldig glad i overdeler som ikke er body-t-shirt og gensere sklir så fra hverandre nå i varmen som han ikke kan ha body under (men viss t-shirten er veldig tøff så liker vi det også, da[:D])...ellers liker vi alt. Og egentlig ønsker vi oss kanskje noe leker også, for har myyyye tøy.....selv om det er gøy å få tøy også!!!!

Her ønskes det sommerklær i str 68!Gjerne noe annet enn rosa,litt sterke farger[:D]En solhatt hadde vært toppers for det er noe vi ikke har!!!Shorts er kjekt,det har vi heller ikke.Ellers sånn kortermet body med litt sånne bein(ser ut som sånn gammeldags badedrakt)

Ellers blir vi fornøyd med alt vi får....eeeelsker pakker[8D]

Aurora bruker 68 i klær, hun har så mye at nå kjøper jeg kun i 74..   vil ikke si noe nærmere for dette skal være en overraskelse [:D][;)]

Fint om alle påmeldte kan gi sin hemmlis venn noen hint. I alle fall str;=)

Back
Topp