Ang helfo

Mortens skogmus

Glad i forumet
Satt å leste på nettsiden deres nå og sitter i gjen med noen spørsmål som jeg håper dere skjønne jenter kan svare på[:)].
1. Får man ikke igjen pengene for medisin etter avbrutt forsøk??
2. Etter tredje forsøk, får man ikke i gjen pengene for medsisin da heller??
kjenner jeg blir stresset her, hvis dette er tilfelle!! Har jo et avbrutt forsøk, pga for liten dose. Men har jo alikevell betalt masse i medisinutgifter som jeg brukte da!!! Og disse har jo jeg regnet med nå ved siste forsøket. At jeg skal få i gjen nesten 15 tusen[&:][&:][&:][&:]. Huff enkelt skal det jammen meg ikke være!

dyyyyyyyyyyyytttttttttttter[:D]

[:)]

1. Medisiner til avbrutt forsøk regnes med jo, men du må sørge for å få en bekreftelse fra klinikken på at du har gjennomgått stimulering. Disse utgiftene regnes da med i det neste forsøket. Altså, hvis du starter på første forsøk men må avbryte, og så fullfører ett forsøk senere regnes utgiftene til begge disse rundene som "første forsøk". Medisinutgifter til det avbrutte forsøket regnes med i totalen.

2. Man får dekket medisinkostnader for inntil 3 forsøk (inkludert evt frys). Alle medisinutgifter over 15.000 dekkes.

Takk for svar[:D]. Da får man håpe det klaffer inne 3 forsøk da, for hvis man skal begynne å betale for all medisin i tilegg, da bli det dyyyyyyyyyyyyrrrrt[>:][>:][>:][>:][:'(][:'(]

Back
Topp