Ang hcg

Rainbow87

Betatt av forumet
Hei. Jeg mistet rundt 17 mai. Ikke fått tilbake mensen enda.. Men føler meg så trett og rar enda! Tatt to graviditetstester og begge viser gravid. Kan hcg gå så seint utav kroppen, eller er jeg gravid igjen allerede?

Hvor langt på vei var du?

Eg mista 27 mars og fekk positiv test igjen 27 april (ikkje planlagt i det heila tatt, sko egentlig venta på mens). Eg sjekka jo ette eg mista me ny test, viste negativ. Så når eg fekk positiv 27 april va eg ganske sikker på at eg va gravid på ny. Va hos legen, målte hcg, den va 22. Legen sko fortella meg at det va nok hcg som hang igjen, siden an va så lav, men siden eg hadde fått pos test, tok an ein te hcg prøve og då viste det stigning. Så absolutt mulighet for at du e gravid igjen :D

Om jeg har forstått det riktig bruker kroppen opp til fire uker på å gå tilbake til utgangspunktet. Så om den er positivt etter fire uker er du enten gravid eller at du har rester igjen i livmorhulen.

Jeg ville kanskje målt hcg hos legen. Dette for at du skal slippe å gå og lure. De kan sjekke om d stiger eller om det synker. Krysser fingrene for at d er en ny spire der inne :-)

Back
Topp