Ang GYN. undersøkelser VIKTIG!

Burde ikke det gjelde begge veier? Menn som har kvinnelige gynokologer? Bare sånn for ordens skyld! Hva med sykepleiere av begge kjønn som steller mennesker av begge kjønn hele tiden? Eller andre yrkesgrupper som har lignende jobber? De er da ikke alltid 2 stk til en hver tid de heller.

Jeg stoler på gynokologen min som tilfeldigvis er en dame men hadde ikke brydd meg om det var en mann heller.

ORIGINAL: Frk.VilliTrusa

Jeg har ikke hatt noen andre der enn min mannlige gyn jeg..
Men han er veldig hyggelig og liker han,så jeg stoler på han..

signerer...

Fastlegen min foretar ikke gyn sjekk pga akkurat det du sier, syns det er flott jeg [:)] Han sender alle til en gyn spesialist i byen, lang ventetid men man får en proff sjekk og fastlegen slipper bekymre seg for anklagelser osv[:)]

[:)]Min gynekolog har alltid med den ene kontordamen ved GU. Synes det er greit jeg ,og som han sa selv ,"Det finnes desverre mange sprø personer i verden - og det er vanlig å få en "krush" på legen sin...." (Altså,jeg kjenner ham godt da. Var ikke som om han hintet om at jeg hadde det[:D].)

Er bare inne med gynekologen og setter i grunn pris på det[:-]

Min mannlige lege hadde gyn. undersøkelse på meg seks uker etter fødsel. Han hadde med seg en kvinnelig "medhjelper" som ga han det han trengte... og som så etter babyen da ;-)

Har jeg aldri hørt om! Har gått hos utallige mannlige gynekologer de siste 20 årene og det hører til sjeldenhetene at det er noen andre tilstede i rommet. Det har jeg da aldri tenkt noe over!

Stoler på den mannlige legen min. Om jeg hadde følt at jeg måtte ha en annen som vitne under undersøkelsen, så hadde jeg heller valgt en annen lege jeg stoler på...

hehe, syns det er helt greit å være på tomannshånd jeg [:D] kjekk høhø

Når jeg tenker meg om, så har det faktisk alltid vært en person til (en kvinnelig lege/sykepleier/jordmor) tilstede dersom gynekologen var en mann. Jeg har alltid bedt om kvinnelig pga traumer, men i forbindelse med fødsel så var ikke dette alltid oppnåelig.

Her er det alltid en ekstra person når det er gyn, legen sa til meg at det var for han sin sikkerhet, og det forstår jeg jo.....

ORIGINAL: Sweetpea

Burde ikke det gjelde begge veier? Menn som har kvinnelige gynokologer? Bare sånn for ordens skyld! Hva med sykepleiere av begge kjønn som steller mennesker av begge kjønn hele tiden? Eller andre yrkesgrupper som har lignende jobber? De er da ikke alltid 2 stk til en hver tid de heller.

Jeg stoler på gynokologen min som tilfeldigvis er en dame men hadde ikke brydd meg om det var en mann heller.

Menn trenger vel ikke gynekolog eller? Menn bruker Urologer de..

ORIGINAL: MiLfYwAy

Nå stoler jeg på gynokologen min da og jeg synes det er greit at det bare er han tilstede...

ORIGINAL: Drømmeren

Hadde bare den mannlige gynekologen min der jeg[:-]

På sykehuset hadde jeg med en sykepleier, hos fastlegen er det kun han. Her i området var det en lege som fikk sparken pga overgrep på 3 av pasientene sine. Det legekontoret har vert mer nøye på akkuart dette etterpå..

ORIGINAL: Chuma

Har jeg aldri hørt om! Har gått hos utallige mannlige gynekologer de siste 20 årene og det hører til sjeldenhetene at det er noen andre tilstede i rommet. Det har jeg da aldri tenkt noe over!

Samme her..bare 10 år i stedet [:)]

Når vi flyttet for ett år siden måtte jeg bytte gyn., og da synes jeg å huske at han hadde med en inn på den første timen. Men aldri sett noe til noen andre etter det. Heller ikke hos gamle gyn, hvor jeg har vært en haug med ganger. Og heller ikke hos de jeg har vært hos utenom..ikke engang på st.Olav når jeg tenker meg om. Og det var litt creepy for det var ett bittelite rom, med liggebenk trykt opp imot veggen, og gyn slo lyset nesten helt av før han kom å gjorde sitt [8|] Ja ja [:)]

ORIGINAL: *Sookie*

Å? Dette visste jeg ikke. Har aldri værtnoen andre inne på rommet når jeg har tatt gynundersøkelse.....

sammer her![:-]

Fastlegen min sier alltid at han skal hente en av damene når han skal foreta GU... Men jeg ber alltid om at vi skal være alene... Har litt med at jeg bor på et lite sted, alle kjenner alle, og jeg føler meg mer vel om det er minst mulig folk der inne... Nå kjenner jeg fastlegen min veldig godt, han og konen er gode venner av mine foreldre... Konen jobber også på legekotoret, og sist han var "innom" høna mi, passet konen ungene mine på kontoret ved siden av! [:D][:D]

har bestandig en kontordame ved min side jeg(men så gråter jeg som regel av smerte også da)

Back
Topp