Ang Greys!

Går det ann å se reprise på kveldens episode på tv2 sumo? Jeg har veldig lyst til å se Greys ikveld.. Ser så spennende ut.. Men jeg er i en dritt form! Fryser så jeg hakker tenner.. Og det er 23 grader inne på stua.. Jeg sitter med ullklær + et teppe.. Senga rooooper [&o]
Såh.. Pliiiis.. Si at det går ann å se reprise? [:)]

Trodde det gikk i reprise på Zebra på lørdager men ser ikke sånn ut nå. Ser ut som Bliss viser noen episoder til lørdag men den siste de viser er nummer 14 og kveldens er nummer 18[8|]

Så desverre så vet ikke eg[&:]

Jeg tror det går an men er ikke 100 % sikker. Mener det er et par uker det er mulig å se episodene... Men du må jo betale da...

ORIGINAL: Lasog

Jeg tror det går an men er ikke 100 % sikker. Mener det er et par uker det er mulig å se episodene... Men du må jo betale da...

Jeg har sumo [:)]

Det står at hver episode er tilgjengelig i 4 uker så det kan du. [:)] Såg at episode 19 ligger der òg og tv2 har sendepause etter i kveld... [8|]

ORIGINAL: Lasog

Det står at hver episode er tilgjengelig i 4 uker så det kan du. [:)] Såg at episode 19 ligger der òg og tv2 har sendepause etter i kveld... [8|]

Takk!! [:)] Da får jeg se det imorgen!

Back
Topp