Ang graviditetstest

Rainbow87

Betatt av forumet
Kan de ha noe å si at testen ble STERKT positiv nesten før jeg var ferdig å tisse idag, at jeg er litt langt på vei? Aner som nevnt tidligere ikke hvor langt på vei jeg er men testen ble ekstremt fort positiv. Med engang. Tok dette bildet under et minutt etter. Den var sånn med engang. ImageUploadedByBV Forum1431372300.135790.jpg

Du kan ikke ta en digital med ukeindikator? Da får du jo en liten pekepinn på hvor langt du har kommet :) Gratulerer så mye forresten!

Hvor mange uker kan den vise da, den digitale? Hvis den viser 4+, da betyr d at jeg er 4 uker eller mer på vei? Takk

Den viser bare til 3+ ja, som er reelt sett 5+ siden den regner fra el.

Jeg vil tro at du er godt på vei med så sterk test ja.

Nå er jeg 6+1 og først nå kommer streken opp med en gang..men jeg produserer nok hcg litt seint igjen. Fikk suuuupersvak strek 3 dager over ikm.

Uansett. GRATULERER :)

Jeg er 4+4 i dag. digital for fire dager siden viste 1-2. Regner med at når jeg tar ny om to dager, vil den vise 2-3, og 3+ når jeg er 6+0 Uken etter. :)

Hm, vanskelig å si.
Jeg tok en test 4 dager FØR ikm, og den var ganske så sterk til å være så tidlig. Er ganske sikker på at el var 10 dager før jeg testa...Hva er det som avgjør om man produsere mye/lite, fort/tregt hcg hormon da? Noen som vet?
Og er sterke verdier et godt tegn liksom?
Jeg har bare tatt den ene testen enda, men tenker kanskje å ta en digital i morgen. Er da 2 dager over ikm..

Har vært gravid 3 ganger tidligere og alle tre gangene har jeg ikke testa positivt før flere dager etter forventa mens. Og da svakt. Så vil jo derfor tro jeg er godt på vei

Har vært gravid 3 ganger tidligere og alle tre gangene har jeg ikke testa positivt før flere dager etter forventa mens. Og da svakt. Så vil jo derfor tro jeg er godt på vei

Ja det kan virke sånn da ja :D
Kanskje du rett og slett bare er en av de som produserer hcg seint, og at du venter en liten Desemberbebis ;)
Blir spennende å finne utav. Må få høre når du vet da :) lykke til <3

Fikk ikke time før 4 juni. OMG

Det er jo reelt sett, medisinsk sett, ikke noe hastverk. Du lurer på hvor langt på vei du er, men det er ikke noe medisinsk problem at du ikke vet det enda.

Jo d er jo det viss man ikke ønsker barnet. Reelt sett.

Jo d er jo det viss man ikke ønsker barnet. Reelt sett.
Ja men da må du si det til legen, at du vurderer abort og derfor haster det litt med å få vite hvor langt du er på vei. Da ville du nok ha fått time Før. Men hvis lege får inntrykk av at barnet er ønsket og skal beholdes, er det ikke noe stress.

I mitt forrige svangerskap var ikke jeg heller sikker på hvor langt jeg var på vei. Ene mnd varte mensen ett par dager med minimal blødning, neste mnd kom ikke mensen. Jeg ble henvist til ul. Var da ca 8 uker på vei

Ja. Om en ikke ønsker å beholde det ja, men da bestiller man vel enten en time hos legen for å snakke om abort. Eller reelt sett like gjerne en time på sykehuset for abort.

Om du hadde sagt det, skulle du fått en tine fortere. Så om det er sånn må du ta kontakt med dem igjen. Jeg forsto det som at du hadde tenkt å beholde det (du skriver jo at "du er sammen med mannen i ditt liv, og dette skal nok gå bra, men hadde vært kjekt å vite hvor langt på vei du er") ga du legen samme inntrykk er det ikke noe hastverk tenker han

Og har du tenkt å beholde har det ikke noe å si. Har du motsatte planer kontakter du sykehuset og ordner det.

Ja jeg skal ikke ta abort. Men hun dama i skranken brydde seg katten om at jeg viste usikkerhet og var bekymret.

Back
Topp