Ang graviditets tester

GT Sara

Forumet er livet
Hvilke liker dere best?
Digitale eller sånne med kryss/strek?[:)] Jeg liker best de fra Clearblue med kryss. Spennende og stå å se om det kommer et kryss[:D] Med den digitale føler jeg at jeg får det slengt i trynet IKKE GRAVID!! Sist gang turte jeg ikke ta digital test før jeg hadde tatt en drøss med sånne med kryss[:D][:D][:D]

Likar best den med kryss eg og[8D] Er skikkelig kjipt å få Ikkje Gravid med den dig..
Men som du, så tar eg den etter at eg har tatt litt andre tester, for da er eg mer sikker[:)]

ORIGINAL: [miss]

Likar best den med kryss eg og[8D] Er skikkelig kjipt å få Ikkje Gravid med den dig..
Men som du, så tar eg den etter at eg har tatt litt andre tester, for da er eg mer sikker[:)]

Hi hi, ja er noe med den spenningen med detta krysset[:D] Håper jeg får det om ikke mange dagene[;)]

Har brukt den med kryss eg. Var den som funket best her[;)]
Liker å se streken litt an, og ikke bare lese Ikke Gravid.

Jeg like å starte med de bllige eller de med kryss, liker å se at streken blir mørkere etter hvert. Men jeg må ha en digital dersom jeg for positiv test, det er den som er finest å ta bilde av og ha i et baby album senere synes jeg.

Har noen kjemiske bak meg, og da e det greit å se at det gikk gærlig, at streken blesvakere, en digital ville jo bare sagt gravid alikevel og jeg hadde ant fred og ingen fare.

Back
Topp