ang. graviditets test

x1xBeautiful Nightmare

Glad i forumet
må streken på testen være like tykk som test streken...? jeg SER at det er en über SVAK strek der, men den er ikke like tykk... kan være innbillning... så INGEN gratulasjoner eller noe takk[8D] nå spør jeg bare fordi jeg lurer...

opplevd det selv en gang også... vent et par dager å ta en til...

Tykkelsen har ingenting å si, det er fargestyrken det kommer ann på. Vent og prøv på nytt om et par dager.

På en graviditets test holder det med at det er to streker der, teststreken bør OVERHODE ikke være sterkere enn kontrollstreken.
Men på el tester må teststreken være sterkere enn kontrollstreken.

Begynner du å tyde en liten strek der, kan det jo være en begynnelse. Da burde du absolutt teste igjen om noen dager, siden testen absolutt kan bli mer posetiv da[;)]

hehehehe. Det gjorde jeg også. Så gikk jeg til legen, og sa at jeg trodde jeg var gravid også var jeg det. :)

nei desverre, men den var veldig svak. akkurat som du sier.vent noen dager, så ta på nytt, så kanskje de der hormon greiene har tatt seg opp litt ! ;) lykke til da ! ;)

Jeg fikk også en med en veldig tynn strek på i dag. Men jeg tør ikke stole på den før jeg har tatt en ny test[:)]
Men vi får vel bare krysse fingra[:D] (Var med dattra mi til legen i dag, hun er også gravid. Så stakkars mannen min som ev. får 2 hormonbomber i hus)

streken min var veldi svak , å eg var gravid [:)]

ORIGINAL: Amamma

Jeg fikk også en med en veldig tynn strek på i dag. Men jeg tør ikke stole på den før jeg har tatt en ny test[:)]
Men vi får vel bare krysse fingra[:D] (Var med dattra mi til legen i dag, hun er også gravid. Så stakkars mannen min som ev. får 2 hormonbomber i hus)

åååå, eg håper at det stemmer!!!!!  *krysse fingere for harde livet*[:D]

Back
Topp