Ang gifteringer....

snuppelille

Glad i forumet
Kjøper dere nye gifteringer når dere har forlovelsesringer?[8|]

Nei, vi skal bruke forlovelsesringene fordi vi liker de så godt [:)]

Vi skal bruke ringene vi forlova oss med. eneste vi skal gjøre er å gravere inn ny dato, og sende dei til pussing, så dei blir like blanke og fine som nye[:D]

vi har ikke forlovelsesringer..
jeg fikk en frierring[:D] en kjempefin ring med diamant i hvitt og gult gull. så han har ingen ring, bare jeg.

er visst en tradisjon fra gammelt av. var han som ikke likte det å ha på seg gifteringene som forlovelsesringer først[8D]

vi har superfine forlovelsesringer så vi blir å bruke de som gifteringer også[:D]

Vi har begge glatte forlovelsesringer, men de er relativt smale, så vi vil ha gifteringer i tillegg og tenker å bruke begge på samme fingeren [;)] [:)] ..har forlovelsesdatoen inni forlovelsesringene, og vil ha giftedato i gifteringene (såklart [8D]) [:)]

her e d kun eg som har forlovelsesring, så me ska ha nye gifteringer [:)]

Bare jeg som har ring her også. Den ser veldig ut som en giftering, men vi har kjøpt nye ringer. Jeg er ikke fornøyd med den til meg, men, men.........
ORIGINAL: marianne1986

her e d kun eg som har forlovelsesring, så me ska ha nye gifteringer [:)]

ORIGINAL: mamma til leah

Vi skal bruke ringene vi forlova oss med. eneste vi skal gjøre er å gravere inn ny dato, og sende dei til pussing, så dei blir like blanke og fine som nye[:D]

Tror nok vi også gjør det. [:)]

ORIGINAL: oh hvite lakenrumpe

vi har ikke forlovelsesringer..
jeg fikk en frierring[:D] en kjempefin ring med diamant i hvitt og gult gull. så han har ingen ring, bare jeg.

er visst en tradisjon fra gammelt av. var han som ikke likte det å ha på seg gifteringene som forlovelsesringer først[8D]

jeg og har frierring og han ingen ring. Diamantring i hvitt gull. Så det blir gullringer når vi gifter oss [:D]

Ja, det skal vi [:)]
Kjøpte billige sølvringer til oss begge til ca 200 kr pr stk når jeg fridde til han.. Greit med en mindre utgift hvis han sa nei liksom.. Neeeida [:D]
Syntes tanken på å ta på seg gifteringene for første gangen i kirka er så fin jeg

Back
Topp