Ang. gavering

Cathrine76

Forumet er livet
Tenkte å dele ut hemmelig venn til alle i løpet av helgen[:D] så alle som ikkje har meldt seg på må gjøre det i dag-det er bare å sende meg en pm med navn og adr og gjerne kjønnet på babyen hvis du veit det. Vi skal gi hverandre en gave på 150kr +frakt[:)] vi er nå 19 påmeldte men flere er hjertelig velkommen[:D]

Klem Cathrine

Sendt deg pm nå jeg[:D]

ORIGINAL: BlåBobler

Jeg gleder meg SÅNN til det er i gang jeg!!!!! [:D] 

Det er bra[:D] eg og- no er vi 20 stk

ORIGINAL: Nikki!

gleder meg til å handle.
fått kjøpe stopp på sånne ting selv........tihi! kjøper om jeg vil da!!!!!!

Jeg og! [:D] Min egen sjef jeg se [;)] [:D] [8D]

Har ikkje handlet så masse eg egentlig-fikk så masse til Daniel så tenkte eg skulle vente å se kva vi får etter fødselen, så kan eg shoppe masse når eg ser kva vi trenger[;)]

når er det pakkene skal være sendt? 
har skikkelig lyst til å være med, men har ikke råd før over påske[&o]

ååh, jvis det er, så vil jeg også være med[:D][:D]  sender PM til cathrine jeg[:)]

Ja det var det som var planen ja-slutten av april,sånn at alle har litt tid på seg. Eg gir alle navn på sin venn i morgen[:D] så nå er det bare å vente i spenning[;)] Hvis det er flere som vil være med så er det enno tid[:)]

ORIGINAL: Cathrine76

Ja det var det som var planen ja-slutten av april,sånn at alle har litt tid på seg. Eg gir alle navn på sin venn i morgen[:D] så nå er det bare å vente i spenning[;)] Hvis det er flere som vil være med så er det enno tid[:)]

Spent, spent, spent, spent, spent!!!!! [:D]

Ååååh....Dette blir spennende.Gleder meg masse til å ut å handle til en av dere. [:D]

ORIGINAL: Beijbi

Ååååh....Dette blir spennende.Gleder meg masse til å ut å handle til en av dere. [:D]

hihi, jeg også[:D]

Hmmm... Det er vel for sent å melde seg på nå vel???

Har ikke fått vært her inne på veldig lenge jeg så jeg har ikke fått med meg at det har blitt satt i gang noe gavering jeg :sukk:

Trodde hun skulle dele ut idag jeg. Jeg sender henne en pm jeg så får vi se... Hadde jo vært morro å fått vært med da[:D]

Sånn, nå er PM sendt så da får vi se...

Back
Topp