ang. gardiner

kate

Gift med forumet
Ser etter nye gardiner/sengeteppe og noen fine pynteputer til soverommet.
Dere må hjelpe meg!!!!
Har eikeseng fra ikea, eike komoder og eikeparkett. Lyse vegger. (Tror det er skygge fargen heter)

Noen forslag noen? Gjerne noe med litt farger, er ikke redd for å prøve noe nytt. Har tenkt på både mørk lilla tema og mørk blå/turkis.....

Skal selvsagt legge ut bilder når alt er på plass[;)] Men nå er det ikke mye å ta bilder av, har verken gardiner der nå eller senga...bare et tomt rom.

Håper dere kan hjelpe meg jenter[:)]

ORIGINAL: ~Nathalies mamma~

Med de fargene kan du vel egentlig bare velge og vrake i farger på gardiner å sånn![:D]

jo kanskje men har ikke finni noen sengetepper i den stilen.... dessuten må det ikke gå i de fargene altså, er åpen for alle forslag jeg[;)]

Jeg er veldig fan av lilla da [:)] De har fine gardiner og sengetepper på IKEA i fine lilla farger [:)]

ORIGINAL: Apple

Eik er fiiint! [:)]

Hva med dette sengeteppet fra Ikea? Burgunder/mørk lilla i en tykk, fin kvalitet.

Med disse gardinene? Også i burgunder og fra Ikea.

oj, akkurat det jeg er på jakt etter....bare synd det er et stykke til ikea, men får vel smiske litt med mannen da[;)] 
Tuuuusen takk!

ORIGINAL: Destiny85

Hva med dette sengeteppet fra Ikea? Burgunder/mørk lilla i en tykk, fin kvalitet.

Satt akkurat å tenkte på det sengteppet jeg å, om det hjelper så selger de slike på KID også[;)]

har vært på både kid og prinsess og ikke funnet det. Fant bare sengetepper i beige og hvitt. Vil ha noe med mer farge... men veit at kid hadde lilla sengetepper til 70% for et par uker siden, men ikke når jeg endelig kom ditt[8D]
Kanskje de får det inn igjen? Men hvorfor solgte de det ut til 70% da?

ORIGINAL: kate

Satt akkurat å tenkte på det sengteppet jeg å, om det hjelper så selger de slike på KID også[;)]

har vært på både kid og prinsess og ikke funnet det. Fant bare sengetepper i beige og hvitt. Vil ha noe med mer farge... men veit at kid hadde lilla sengetepper til 70% for et par uker siden, men ikke når jeg endelig kom ditt[8D]
Kanskje de får det inn igjen? Men hvorfor solgte de det ut til 70% da?

Kanskje de var utgående da?
Merkelig[8|]
Du kan jo ringe å høre med de? Kanskje de kan sjekke om en annen KID i nærheten har[;)]

det var lurt, takk for tipset vennen[;)]

Back
Topp