ang full amming

RalkattLia

Forumet er livet
Fullammer du enda??
Jeg føler selv jeg fullammer selv om Kian får en flaske med tillegg på kvelden...det er annen hver dag med mme og annen hverdag med pumpa mm...Eller s har han bare fått pupp...ikke vann en gang har han trengt...

kunn pupp for fulle mugger,hahaha

Kun MME her, og så har han begynt å få litt grøt nå ! [:D]

Tar ikke det såååå tungt at jeg ikke ammer fortsatt !

Kommer flere unger, ergo flere kjangser på å amme lengre ! [:D][:D]

kun pupp + 2 skjeer med grøt i mm på kvelden [;)]

Vil si at jeg fullammer, selv om Liam for 1-2 ts med grøt ila. dagen.

Her er det bare pupp + en skvett MME rett før lalletid - da tar hun stort sett ikke mer enn 50-60 ml, så jeg syns jeg fullammer, men føler meg uglesett av de jeg har fortalt at jeg gir litt MME... Er en sånn - hvorfor prøver du ikke bare å øke da? - holdning....det har jeg bare ett svar på, og det er at jeg vil ikke stresse mer enn nødvendig med amminga, for da går det bare til H......

ORIGINAL: MiniMoi

kun pupp + 2 skjeer med grøt i mm på kvelden [;)]

Samme her!

Enits_84: Har du prøvd tutekopp? Hermine nektet flaske i over 4 mnd, men drikker som en helt av tutekopp. Kjøpte sånn antisøl-kopp fra 4 mnd på Boots apotek. Så da pumper jeg ut mm og blander oppi litt maisgrøt og hun sover 5-6 timer i strekk istede for 2-3 som hun plutselig begynte med..

ORIGINAL: Lisfje

Her er det bare pupp + en skvett MME rett før lalletid - da tar hun stort sett ikke mer enn 50-60 ml, så jeg syns jeg fullammer, men føler meg uglesett av de jeg har fortalt at jeg gir litt MME... Er en sånn - hvorfor prøver du ikke bare å øke da? - holdning....det har jeg bare ett svar på, og det er at jeg vil ikke stresse mer enn nødvendig med amminga, for da går det bare til H......

Akkurat sånn gjør jeg det og....
Kian sovner til slutt på kvelden uten den lille flaska, men jeg orker bare ikke...Jeg har 2 andre barn jeg skal ta meg av også så da er jeg nødt til og få et par timer til meg selv om kvelden pluss natta og sove på....Så da ble det den ene flaska på kvelden og problemet ble løst...Og som du sier hvis en begynner og stryre og stresse med og få opp melka selv går det til helvete....[;)]

Men jeg føler jo at jeg fullammer til tross for den ene flaska på kvelden...

ORIGINAL: UllaBritt

bare puppings her ja[;)]

Her er det kun pupp hele døgnet [:)]
Snakket med helsesøster om soving og mat på 3-mnd kontrollen, hun sa jeg kunne begynne litt med grøt fra han er 4 mnd hvis JEG vil, siden han fortsatt spiser minst 3 ganger på natta og sover lite på dagen også.
MEN at han ikke TRENGER grøt, for han går bra opp i vekt. Det er bare for at det skal bli lettere for meg eventuelt.  Får se hva vi gjør, men jeg vil gjerne vente til han blir 5-6 mnd med grøt. Jeg har ingen andre unger å ta meg av, og føler meg ikke utslitt ennå [;)]

stemte ammer + grøt, men egentlig passet ingen av alternativene helt. Jeg ammer, gir 2 flasker mme og bittelitt grøt.[:D]

Back
Topp