Ang fryse egg

GT Sara

Forumet er livet
Når er det de blir tatt opp for tining a? Hvor lenge før de skal brukes tines de? [8|]

Da jeg hadde fryseforsøk ble de tatt opp etter at de hadde sett på ultralyd at slimhinnen så fin ut. Så kom vi tilbake et par timer etter og så fikk vi vite om de hadde overlevd tiningen. Det hadde begge to, så da ble begge satt inn. Ble dessverre ikke gravid.

ORIGINAL: marimari

Da jeg hadde fryseforsøk ble de tatt opp etter at de hadde sett på ultralyd at slimhinnen så fin ut. Så kom vi tilbake et par timer etter og så fikk vi vite om de hadde overlevd tiningen. Det hadde begge to, så da ble begge satt inn. Ble dessverre ikke gravid.

Så de blir tatt opp samma dag de skal brukes?[8|] He he,tar vel ikke så lang tid å tine det lille greiene der så trenger vel ikke natta på å tine[:D][:D] Er liksom ikke ei hel steik de skal tine[:D]

hei[;)]. jeg skal ha fryseforsøk på tirsdag, fikk beskjed av hausken at de tok de opp på mandag.

mine ble tatt opp samme dagen[:)]

tror det er litt forskjellig fra klinikkene. Noen ser bare at de overlever opptiningen, andre vil se
at de utvikler og deler seg videre tror eg.

Tok dei opp dagen før, slik at dei såg om dei fortsatte å dela seg.

Back
Topp