Ang forlovelse.

ORIGINAL: *bølla*

A, men like ringer i steden for diamantring[;)]

Helt enig. Er gammeldags og mener at bryllupet bør stå innen et år etter at forlovelsen er inngått [:)]

Her fridde mannen, han hadde valgt ut like ringer til oss (utrolig flotte! [:D]) og nå planlegger vi bryllup.

Kunne ikke tenkt meg å ha egen frierring, de ringene vi har nå skal vi bruke som gifteringer også.

Men forlovelse er så mangt! Alle alternativene unntatt D, for med forlovelse så mener jeg at en har til ønske å gifte seg en dag selv om det er så langt inn i framtiden at noe konkret planlegging er mulig.

Vi har vært sammen i snart 11 år, og mannen fridde på 10 års dagen i år, og neste sommer blir det bryllup. Alderen og økonomi mm. gjorde at det ikke ble noe før.
Et vennepar som har vært sammen like lenge forlovet seg for mange år siden og begynte heller ikke å planlegge bryllup før nå. [:D]

ORIGINAL: tosøtesmå

A: En av partene frir (spør "vil du gifte deg med meg?" eller noe i den duren), det er diamantring, og bryllupet skal stå i nær fremtid (altså, det settes en dato med en gang, og man begynner planlegging).
Sign. Slik vi gjorde det [:D]

ORIGINAL: MammaOgVictoria

A, nødvendigvis ikke diamantring.Men en ring til han og en til hun[:D]
enig ;)

Med mindre uforutsette ting skjer bør bryllupet stå innen to år. (min mening og grunnen til at jeg ikke er forlovet;)

A, men for all del ikke diamantring. Gullring som man senere bruker som giftering.

Her og!

Vi gikk for C. Sambo hadde veldig lyst til å forlove seg med meg, med et løfte om ekteskap, men ikke noe med en gang. Og han skulle fri når den tid kom. Jeg fridde da[8D] Og bryllup blir det når vi får spart opp penger til det[:D]

ORIGINAL: Elin_

B[;)]

For min egen del passer D, men generelt mener jeg A

A!!Men ikke nødvendigvis en diamantring, men forlovelsesringer til begge to[:D]

Jeg mener det skal foregå med et frieri med giftemål i tankene.
med ring[:)]

tror B passer best her.... Min kjære fridde, men ute ring.. vi fant ringer sammen og har vært forlova i snart 2 år... har ikke satt no bestemt dato, men det har fra starten vært bestemt at vi skal gifte oss når vi er ferdig med studiene og at bryllupet skal stå i juli[:)][:)]

A, men ringer til begge to. [:)]
Syntes det er så teit når de planlegger når den ene skal fri til den andre [&:]

Vi gjorde noe enda mere bindene.
Johan sa: "Du kan jo ha e-mail addressen din på firmaet"
Så nå er jeg catrine@firmanavnet.net

Nesten så godt som gift.

Back
Topp