Ang. forkjølelse..

Neana

Glad i forumet
I går og  natt har lille hjertet mitt hatt rennende nese, vondt for å puste, og hjerteskjærede gråt..
Så jeg lurer på, de av deres som har vært forkjøla, hvor lenge varte det ca?

Jeg har mildt sagt
vondt i mammahjertet mitt!!

Uffa.. her har me vore friske som ein fisk, men dytta for deg!

min lille hadde virusinfeksjon og var da tett og forkjølt i litt over en uke..

er ikke noe kjekt nei... vi andre er syke igjen så håper bare den lille slipper denne gang.

saltvannsdråper er gull

god bedring [:)]

ORIGINAL: KuleMageIgjen

min lille hadde virusinfeksjon og var da tett og forkjølt i litt over en uke..

er ikke noe kjekt nei... vi andre er syke igjen så håper bare den lille slipper denne gang.

saltvannsdråper er gull

god bedring [:)]

Okei, håper virkelig ikke det går over en uke hvertfall!
Vet ikke hvem det er verst for - lille, mor eller far [8D]

God bedring til dere, krysser fingrene for lille slipper!

ORIGINAL: _sil_

Her var mini forkjøla litt over en uke, startet med rennende nese. Skjønner deg kjempe godt, det er helt forferdelig å se den lille ikke har det noe godt[:(] Neo hadde en stygg slimhoste i flere dager - han ble jo så sliten stakkar.

Men som allerede nevnt over her, saltvannsdråper/spray er gull. Det løser opp, bruk deretter en nesesuger for å få ut det værste. Gjennta etter behov dagen igjennom. Hev hodeenden på senga litt, det hjalp mye her så mini fikk sove[:)]

Takk for tips og svar!
Har prøvd nesesugeren etter å ha spraya med saltvann, men den funker ikke.. Er en suger fra apoteket, men kanskje det finnes andre som er bedre?? Hmm..
Altfor liten til å være syk. Skulle ønske det var meg heller!! Stakkars..

ORIGINAL: _sil_

Jeg hadde også en ubrukelig nesesuger... Som man liksom pumpet ut gørra med. Men fant en annen en (otribaby) på apoteket, som man rett og slett suger ut snørra gjennom en slange på en måte (du slipper selvfølgelig å få det i munnen[;)])

Ah, okei.. Jeg får sjekke ut den..
Slipper å få det i munnen ja.. En kompis som sa han pleier å ta munnen sin over nesa og suge ut.. Funker visst, men tror det skal litt til før jeg tar den varianten [8D]

Her har Aurora vært forkjøla i litt over 2 uker nå... Siste uka har hun hatt skikkelig masse slimhoste, blir helt tett, spesielt på kvelden og morgenen... Grusomt å høre på denne hosten.. Men nå holder det på å gir seg virker det som! [:)] Så det hang i i ca 2 uker og det synes jeg er lenge nok til de små ja....

Masse god bedring til den lille! [:)]

Back
Topp