ang forholdet til BF..

FancyPants

Forumet er livet
Hvor lang tid gikk det før kontakten med BF ble "borte"/redusert? Utrolig kronglete forklart..
 
Vel, her er greia:
Vi flytta for en mnd siden. Jeg føler fortsatt at det er som om jeg er sammen med BF.
Han sender mld hele dagen, og er innom her ganske ofte.. (vi er ikke sammen fysisk altså).
Jeg syns det er litt vanskelig å si noe på det, for han blir veldig lei seg. Han vil ikke at det skal være over, mens jeg trenger å være for meg selv..
 
Har d på samme måte som deg...Vi har jo egentlig bestemt å finne på ting sammen til sommern pga barna, men må innrømme at jeg syns d er vanskelig. Jeg vil også helst være alene og har ikke behov for å snakke med han hver dag..
 
Ja, det kan bli litt slitsomt til tider.. Jeg føler at vi like gjerne kunne vært sammen nesten.
 
Vi skal også reise på ferie sammen til høsten, tror jeg. Jeg vil veldig gjerne at B skal ha begge foreldrene sine med seg (skal til syden), men jeg er redd bf får forhåpninger igjen.. Er nok litt min egen feil, som ikke klarer å si i fra på en "hard" nok måte..
 
Begynn å date.
Da får du både i pose og sekk: HAN skjønner at det virkelig er over, og DU får ting du ikke er komfortabel å snakke med ham om. [;)]
 
Back
Topp