Ang. forhold.

• Trådstarter Trådstarter dikkedikk
  • Opprettet Opprettet
D

dikkedikk

Guest
Bare lurer på litt.[:)]

Hvor lenge har deres lengste forhold vart?

Hvor lenge har deres tidligere forhold vart?

Har dere opplevd typiske kriser i samlivet? Evt. når? (7 årskriser osv)

Hva har vært årsaken til brudd med tidligere kjærester/samboere?

Jeg er selv i mitt lengste forhold til nå på 4 1/2 år. Har 2 tidligere forhold bak meg på 2 og 3 år.

Første forhold vokste vi fra hverandre,
andre forhold ble jeg blendet av hans pene ytre og så ikke hans indre, for å si det sånn..[;)]
Men nå er jeg lykkelig gift[:)]

Mitt lengste forhold har vart i over 20 år.. og vi fortsetter her ;)

Har ingen tidligere forhold.

Vært gjennom småkriser/nedturer etc,, men de har ikke ødelagt forholdet. Har ikke hatt type utroskap etc da.
Siden vi har vært sammen siden ungdomsskolen kunne vi fort ha vokst fra hverandre, men det motsatte har skjedd :) Vi lever sammen, ønsker å dele resten av livet sammen :)

ORIGINAL: Luthien05

Mitt lengste forhold har vart i over 20 år.. og vi fortsetter her ;)

Har ingen tidligere forhold.

Vært gjennom småkriser/nedturer etc,, men de har ikke ødelagt forholdet. Har ikke hatt type utroskap etc da.
Siden vi har vært sammen siden ungdomsskolen kunne vi fort ha vokst fra hverandre, men det motsatte har skjedd :) Vi lever sammen, ønsker å dele resten av livet sammen :)

Mitt lengste forhold varte i 5 år.. det var med bf

Forholdet før der varte i ca 4 år

har bare hatt to ordentlige forhold jeg.. smådatet masse.. men aldri noen jeg har valgt å satse på

Ja, opplevdt "kriser" i begge mine lange forhold.. i det siste var det vel størst.. grunnlaget var at vi ikke kommuniserte

Årsaken til bruddet med bf var at vi rett og slett ikke passet sammen lengre.. vi var for forskjellige.. dårlig kommunikasjon...alltid krangling om penger osv osv..

Vi er i gang med 8. året nå[:D]

Det lengste forholdet før min kjære var ca et år, men det bare gikk over litt etter litt siden han bodde i Trondheim og jeg på Jessheim....og jeg var 19 år og ikke sånn altfor superinteressert[8D]

ORIGINAL: dikkedikk

Hvor lenge har deres lengste forhold vart?  Mitt nåværende forhold har vart i 5 år.

Hvor lenge har deres tidligere forhold vart? Nesten 5 år.

Har dere opplevd typiske kriser i samlivet? Evt. når? (7 årskriser osv) i begge forholdene, har vi hatt 3 års kriser.

Hva har vært årsaken til brudd med tidligere kjærester/samboere? Bruddet med eksen var nok fordi vi var unge, og ville oppleve litt mere.

Mitt nåværende forhold e inne på sitt 9. år.
Tidligere forhold har vart i bare noen mnd. Da typene e va med va utro osv.
Mitt første forhold varte i nesten 3 år da, men vi bodde på hver vår kant av vestfjorden.
Va da vi gikk på ungdomsskola.

Jeg og min mann runder snart 6 år sammen, og det er like før vi passerer lengden på det lengste forholdet før den tid. Var sammen med ungdommskolekjæresten min i maaaaaange år før den tid - og det tok slutt pga naturlige forandringer i forbindelse med å bli voksen vil jeg si. Jeg og mannen har hatt relativt rolige år, har fått 2 barn, giftet oss og holder sammen. Men - hverdagen innhenter oss innimellom også, det må vi bare innse - men foreløbig ikke mer enn at vi syns det er greit å bo under samme tak [;)]

Mitt nå værende forhold har vart i 11 år hittil
Mitt forrige forhold varte i 4 år og grunnen til at det tok slutt er vel fordi vi vokste fra hverandre + mange andre grunner som jeg ikke vil nevne her.
Kriser... Vi har vel hatt perioder med "såkalte kriser", men forholdet har egentlig bare blitt sterkere og sterkere for hver gang egetlig...
Er det ikke noe som heter at en krangel er bare sunt for forholdet da [;)]

Hvor lenge har deres lengste forhold vart?  4,5 år

Hvor lenge har deres tidligere forhold vart? 3,5 år, 2 år, 4,5, 3 og no 3,5 år med bf. Har ikkje vore mykje singel for å sei det sånn[;)]

Har dere opplevd typiske kriser i samlivet? Evt. når? (7 årskriser osv) Det første forholdet var vel egentlig ei lang krise, men så var me 15 år da. i det lengste forholdet hadde me ein vanskelig periode etter 3 år og det siste halve året før det vart slutt. Så langt har eg og sambo hatt det veldig fint, på ingen måte nokon kriser[:D]
Hva har vært årsaken til brudd med tidligere kjærester/samboere? Brudd 1, eg gjorde det slutt då eg flytta vekk for å gå på skule, nr 2 var utro mot meg, nr 3 vokste me fra kvarandre, og vart enige om brudd, nr 4 gjorde eg det slutt fordi eg møtte min nåverande samboer som e heilt perfekt[;)][:D]

Hvor lenge har deres lengste forhold vart? Vi er i vårt 14 år [:D]

Hvor lenge har deres tidligere forhold vart? Ingen seriøse forhold før dette

Har dere opplevd typiske kriser i samlivet? Evt. når? (7 årskriser osv) Aldri vært på randen, aldri vurdert å dra fra han. Så ikke opplevd slike kriser, men selvfølgelig har vi våre dager. Men kan ikke tenke meg et liv uten ham [:D]

Hva har vært årsaken til brudd med tidligere kjærester/samboere? Har ikke hatt noe seriøst før han jeg har nå[:D]

Vært i to "lange" forhold, det første 3-4 år og nå som har vart i 4 år.
Første forholdet gikk dukken fordi det rett og slett ikke var ment til å vare lengre enn noen år. Er gode venner fortsatt.
Denne gangen merket jeg med en gang at det var ment å vare.
Stabile forhold begge ganger, men første gangen var det nok mer smårusk enn nå. Hadde 2-års "krise" etc.

Hvor lenge har deres lengste forhold vart? 5,5 år

Hvor lenge har deres tidligere forhold vart?  2,5 år

Har dere opplevd typiske kriser i samlivet? Evt. når? (7 årskriser osv) Ikke forholdsmessig, men vi har opplevd mye disse åra vi har vært sammen (kroniske sykdommer, ufrivillig barnløshet, økonomiske problemer, husproblemer osv.)

Hva har vært årsaken til brudd med tidligere kjærester/samboere? Jeg taklet ikke hans forhold til sin såkalte bestevenninne. Er 99% sikker på at han var utro, selv om han ikke innrømmer det.

Back
Topp