Ang foreldrepenger..

aemde og Lille Prins

Elsker forumet
Januarskatter 2015
Driver å maser litt på NAV for å få dem til å få ut finger'n (selvom jeg ikke har krav på et vedtak enda).. Uansett, ringer nå, og dama sier 3-4 mnd behandlingstid.. Hvordan i ALL VERDEN kan det være opp mot FIRE mnd behandlingstid ? Når man MÅ ha terminbekreftelse datert etter uke 26 ? Det blir jo helt feil.. Skal folk stå uten penger en periode da, hvis NAV maxer den tiden ?
Skjønner seriøst ikke hvor vanskelig det kan være å vedta en slim søknad når alt av papirer er i orden, og søknaden i tillegg er helt enkelt fyllt ut, uten en masse forskjellige datoer, ferier osv osv..

Liker ikke NAV noen ganger [>:]

Det står vel på NAV sine sider også det. Jeg har fått vedtaket etter jeg har født begge gangene. Men, jeg har fått utbetalinger fra den datoen jeg skal. Synes altså ikke det er noe å syte for.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Det står vel på NAV sine sider også det. Jeg har fått vedtaket etter jeg har født begge gangene. Men, jeg har fått utbetalinger fra den datoen jeg skal. Synes altså ikke det er noe å syte for.

Altså, hvis man ikke får noe svar i "tide" og går i uvisshet så er det noe å syte over for dem som ikke har råd til å leve på 1 lønn.. Det burde ikke være så vanskelig å gjøre et vedtak å sende det ut, før permisjonen begynner, slik at en nybakt mamma får EN mindre ting å bekymre seg over [8|]

Back
Topp