Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Dollfaceflutide er jo forebygende og ventolin som ska brukes ved "anfall" mer tetthett
han er periode"puster", nå har vi begynt med 1x2 med ventolin og flutide etter behov.. var bare usikker på hvor mange ganger om dagen det var ok.. men da kan jeg kjøre på med et par ganger til i dag iallefall..
måtte hente han hjem fra bhg, pga hosten men ble bedre etter et godt puff med flutiden [:D]
ORIGINAL: bondekone
ORIGINAL: Dollfaceflutide er jo forebygende og ventolin som ska brukes ved "anfall" mer tetthett
han er periode"puster", nå har vi begynt med 1x2 med ventolin og flutide etter behov.. var bare usikker på hvor mange ganger om dagen det var ok.. men da kan jeg kjøre på med et par ganger til i dag iallefall..
måtte hente han hjem fra bhg, pga hosten men ble bedre etter et godt puff med flutiden [:D]
hvertfall var det det legen her på sykehuse sa, flutide fast morgen og kveld og ventolin ellers som akutmedisin
vi skulle da gi ventolin først så flutide ca 10 min etter siden ventolinen hjalp til å lukke opp
ORIGINAL: Dollfaceok,da er det jo greit[:D]
*blond*
Har bare forveksla fargene.. jeg tenker orange = ventolin..
Men det er blå = ventolin [8D][8D]
Så det stemmer det du sier bondekone, og det er sånn han har fått det også.. [:D]
*blond*
Så det stemmer det du sier bondekone, og det er sånn han har fått det også.. [:D]
Bra ting fungerte
han har ikke med seg medisiner i barnehagen slik at de kan gi ham?
Her har jenta et set i barnehagen med slik behandlingsskjema slik at de gri ho medisiner og det fungerer utrolig bra , det gjør også at en slipper å hente og slikt hvis ho er tett
ORIGINAL: Dollfacelykke til[:)]
*blond*
Bra ting fungerte
han har ikke med seg medisiner i barnehagen slik at de kan gi ham?
Her har jenta et set i barnehagen med slik behandlingsskjema slik at de gri ho medisiner og det fungerer utrolig bra , det gjør også at en slipper å hente og slikt hvis ho er tett
Er litt lodden i topplokket bare [:-]
Han har _egentlig_ medisiner til bhg og skjemaene og alt er fylt ut.. men innen vi fikk underskrift fra lege og alt sånn i vinter så var han mye bedre og trengte ikke medisiner lenger.. Så da lot vi bare være å stresse med det i bhg..
Men avtalte med de i dag at jeg skulle ta alt med i morgen og gi dem opplæring så da gjenstår det bare å finne de papirene.. [8D][8D]
Og huske om det er orange eller blå puffer som skal være med.. [:D]
ORIGINAL: Encyklopedi
Flutide er forebyggende ja. [;)] Man må ofte faktisk bruke ventoline (e.l.) før man gir flutide for å åpne opp slik at flutide kommer skikkelig til.
Jeg ville ikke økt dosen flutide om han blir mer plaget med pusten. Da hadde jeg heller gitt anfallsmedisin og kontaktet fastlegen om det blir vedvarende. Da må han enten få annen medisin eller annen dose.