Ang Feber

MammaMia:)

Glad i forumet
Har en datter på litt over 2 år som er blitt forskjølet.
Hun får feber mot kveldene men på dagtid er hun fin...
Det jeg lurer på er, på dagtid så pleier jeg og ha med henne ut og leke litt (times tid ca) og min svigermor mener at det er min feil at feberen aldrig forsvinner.. For barn med feber kan ikke være ute sier hun..

Det jeg lurer på er om jeg faktisk gjør feil ved og ta med henne ut når hun er feberfri?

Har til dags dato aldri hørt at frisk luft gir feber..[8D]

Men jeg ville selvfølgelig passet på at det er rolig lek, og ikke type klatre i alt av trær og lekestativ. Ikke pga feberen, men fordi hun kan bli fortere sliten av det, og det er viktig med hvile når man er syk[:)]

Ville hvertfall holdt henne inne i 24 timer etter at hun har hat feber [;)]

ORIGINAL: *Becca*

Har til dags dato aldri hørt at frisk luft gir feber..[8D]

Men jeg ville selvfølgelig passet på at det er rolig lek, og ikke type klatre i alt av trær og lekestativ. Ikke pga feberen, men fordi hun kan bli fortere sliten av det, og det er viktig med hvile når man er syk[:)]

Nei det er det jeg også mener..[:)]
Det er ikke noe anstrengende lek, bare sitte litt i snøen med bøtte og spade, kjøre litt akebrett eller leke litt ute med hunden..
Jeg mener det umulig kan være bra for jenta vår og være inne 24 timer i døgnet...

ORIGINAL: dripdrop

Ville hvertfall holdt henne inne i 24 timer etter at hun har hat feber [;)]

Men det som gjør meg litt usikker er for at hun bare får feber utover kvelden.
På dagtid så er hun feberfri...

Jeg tror at feberen ligger latent i kroppen hele dagen når feberen kommer på kvelden.. Jeg tror ikke de har vondt av frisk luft.. men jeg ville ikke ha vært ute og lekt i snøen.. Kunne heller ha funnet på å ta henne med på en vogntur... i en kort periode.. 20 min feks..

Back
Topp