ANG FAR!

Sebastians`mamma

Forumet er livet
Som Teba også sier, disse 2 useriøse har ingenting her å gjøre så lenge de ikke kan være seriøse og bare er ufine og barnslige. (FInnes mange andre forum her inne)  Jeg skriver dette rett ut jeg for jeg gidder ikke gå rundt grøten. Jenter, -vi kan vel bare la være å bry oss noe om dem, ikke svare på tråder eller noe.
Og dere: Er hjertelig velkommen her så lenge dere har noe fornuftig å komme med, enn så lenge gidder ikke jeg snakke med dere/deg... Hva det nå enn er.

Jeg er helt enig med deg!!!

Helt enig.Det er bare så provoserende at de skal ødelegge her inne.Kansje det de vil???
Tydelig at de ikke er voksene,og har for god tid.
Syns det bare blir tåpelig når de oppfører seg slik.Det er jo noe som heter pm......

helt enig!! la oss ikke bli provosert, la oss heller prøve å la vær å lese trådene di kommer med...

Da er vi enige om det. [;)] LA dem holde på!

De burde være voksen nok til å holde seg vekke her fra hele forumet om de ikke har noe fornuftig å komme med!!!!!!!

ORIGINAL: ainakor79

De burde være voksen nok til å holde seg vekke her fra hele forumet om de ikke har noe fornuftig å komme med!!!!!!!

Signerer denne!

Skjønner ikke hva som er tilfredsstillende med å være sånn. Men men.... Sliter sikkert med et eller annet...

la de holde på, og så boikotter vi slike tåpelige forsurande tråder/innlegg.

det er virkeleg WASTE OF TIME å bry seg med de!
De er fornøyde med oppmerksomhet, og som kjent er det alltid betre med negativ oppmerksomhet enn ingen oppmerksomhet! så la det få silent treatment!!!!!

men stiller likevel eit STORT spm om kvifor ikkje ein av moderatorane kan sjekke innom i helgane når de VEIT at her er ein del leven!!!

Har vert opptatt med maling etc. i det siste, så jeg har ikke helt fått med meg hva dette er...noen som vil oppdatere meg??

ORIGINAL: Mayb31

Har vert opptatt med maling etc. i det siste, så jeg har ikke helt fått med meg hva dette er...noen som vil oppdatere meg??

sendt deg pm

Back
Topp