Ang. faddere

Frk. StrikkePinne

Gift med forumet
Gud så mange tråder jeg har laget i dag [8|]

Men anyways. Jeg og min kjære er langt i fra sosiale vesner, og etter vi ble sammen har jeg mistet den lille kontakten jeg hadde med min nærmeste venner (som da også var ekser og som igjen er en grunn til at vi mistet kontakten), og han har mistet kontakten med nesten alle sine kompiser. Vi er aldri på besøk og vi får aldri besøk..

Passer oss i grunn veldig bra, tror vi har litt sosial angst begge to:p

men så er spm. hvem skal man ha som faddere?! [:-] Bestevenninna mi skal være gudmor.. Men ellers så vet vi ikke... Jeg vil ikke ha tanter og slikt for jeg selv angrer på at jeg sa ja til å være gudmor til sønnen til søstra mi (han blir liksom mer "favorisert")...

Må det ikke være minst 2 faddere? Tror i allefall det var det før, for da det eldste tantebarnet mitt skulle døpes så møtte bare 1 av fadderne opp og da var det "krise" og de måtte finne en annen som også kunne være fadder for de måtte være 2 til stede i kirka :p

ja stemmer, må være minst 2 stk og max 6 [:)]
ta moren din eller noe da? svigermor? [:)]
her skal vi ha bestevenninnen min, søsteren min, svogeren og svigerinna mi [:)]

bare kjekt at du lager tråder og liv her inne [:)] pratsjuke damer her inne vettøøø [:D][:D][:D][:)][:)][:)]

må snakke med min kjære om det.. Men han sier hele tiden at han ikke vet :p
Jeg tenker at jeg har noen i tankene (om de vil da), men ingen av dem har jo sett gutten en gang ;P Eller jo, han ene.. Men jeg tror han har en del fadderbarn fra før av :P

Jeg skal også ha min mor og far som fadre....utrolig stolte da de ble spurt i alle fall[:)]

Ka me syskenbarn da?? [:)]

ORIGINAL: tausa

Ka me syskenbarn da?? [:)]

Ja, har tenkt på det. Hannes altså, men jeg vet ikke om han er enig.

ORIGINAL: Sl0th

Jeg tenker at jeg har noen i tankene (om de vil da), men ingen av dem har jo sett gutten en gang ;P Eller jo, han ene.. Men jeg tror han har en del fadderbarn fra før av :P

Hu venninna mi som skal være fadder for emilie bor i trondheim å har ikke sett snuppa ennå.. men hun gleder seg ihjel og er veldig deltakende i snuppa sitt liv fra avstand [:D] jeg er fadder på hennes datter på 1 år og vi valgte hverandre for vi vet at vi ALLTID kommer til å ha kontakt.. jeg har nå bodd her i 11 år og møtes kanskje 1-2 ganger i året. men selv om vi møtes så sjelden er det aldri no stille stunder når vi er sammen :) kommer aldri til å gli fra hverandre.

Så hvis du vet de kommer til å stille opp så er det jo bare å spørre de :) jeg og sambo har 2 fadderbarn hver.. jeg for min del synes det er nok men det er jo opp til hver og enkelt da [;)]

Broren min, søstera til kjærest, venninne av meg og kompis av han skal være faddere. Noe annet var egentlig uaktuelt.
Jeg synes besteforeldre skal få være besteforeldre, men sier ikke at andre besteforeldre ikke passer som faddere[:)]

Åsså skal vi spleise venninna mi og kompisen til kjærest[:D] Shhhhh.... Det er nemmlig HEMMELIG!!

ORIGINAL: t0mmelise

ORIGINAL: Sl0th

Hu venninna mi som skal være fadder for emilie bor i trondheim å har ikke sett snuppa ennå.. men hun gleder seg ihjel og er veldig deltakende i snuppa sitt liv fra avstand [:D] jeg er fadder på hennes datter på 1 år og vi valgte hverandre for vi vet at vi ALLTID kommer til å ha kontakt.. jeg har nå bodd her i 11 år og møtes kanskje 1-2 ganger i året. men selv om vi møtes så sjelden er det aldri no stille stunder når vi er sammen :) kommer aldri til å gli fra hverandre.

Så hvis du vet de kommer til å stille opp så er det jo bare å spørre de :) jeg og sambo har 2 fadderbarn hver.. jeg for min del synes det er nok men det er jo opp til hver og enkelt da [;)]

Jeg har jo noen som jeg vet stiller opp om jeg trenger det, selv om vi ikke snakker så mye eller møtes.. :p Vi får se hva vi finner ut :)

Vi har også et fadder-problem. Har en fadder pr i dag. Bestevenninna mi som bor på andre sida av landet. Men det går bra. Æ e fadder på hennes sønn. :)

Vi e veldig sosial av oss, men blir allikavell ikke enig om faddera. Kompisen hannes, fra Nederland, skal vi spørre. Håpe han sir ja, for da har vi ihvertfall to. :P
Håpe dem begge kommer opp til Alta i sommer da. :P

Me skal begge mødrene. samt min søster og hans bror. Kunne ikkje tenkt å hatt venniner eg. Dette er familie ting for meg [:)]

vi har ikke noen slektninger her i nærheten og derfor skal ingen fra familie være fadder. Vi ønsker oss faddere som bor her i nærheten slik at barna kan utvikle en forhold til dem, ønsker ikke noe "papirfaddere" som man aldri ser. Derfor har vi valgt noen venner som bo her i kommunen eller nabokommunen som faddere. Blir 6 faddere til Fredrik, likemye som storebror har.

Det må være minst 2 faddere

vi har ikke fadder problem [;)] vi skal ha 8 faddere til Leah og Phillip har 10 faddere. dåpen er 23 mai.

ORIGINAL: GripDagen

Her velges kun en venn som fadder, det er beste kompisen til samboern. De har vært venner siden før skolen og er fortsatt venner. Satser ellers på folk i familien. De er der nå og de vil være der i framtiden. Jeg har en del venner som har kommet og gått og det er ikke en fadder for meg. Ut ifra mine egne faddere er det kun 1 jeg har kontakt med i dag og det syns jeg er leit, men samtidig så blir det fort slik med venner. De andre fadderne er: min stesøster, min søster, min tante, hans søster og hans fetter. 3 fra hver av oss.

jo, men selv om det er familie så er det jo ingen garanti. Jeg har en tante som fadder, som jeg ikke har kontakt med i 20 år. Og så har jeg faddere som har altid bodd langt unna, og til disse har jeg også aldri hatt veldig mye kontakt. Det er derfor vi velger folk som bo her

Back
Topp