Ang facebook

*Susseline*

Forelsket i forumet
Har hørt og funnet ut selv at en ikke kan se hva alle skriver. En må gå på profilen til personen.

Kan en sortere hvem som ser hva en skriver??

Herreguuud dårlig forklart[&:] hehe

Altså. Det var en person som ofte skriver noe..plutselig ble det stille på den kanten, så personen var pålogget.
Derfor kikket jeg på profilen, der hadde personen skrevet mange ting og folk hadde kommentert det.
Men jeg kan ikke se det på sida mi[8|]

Så derfor lurer jeg på..hvordan sorterer en hvem som kan se hva en skriver ??!!
Noen som skjønte?[8D]

Det er ikke bare det at du ikke har sjekket news feed'n?

Ja, men denne personen er en venn av meg...tom han/hun som sendte venneforespørsel.

Hvorfor stenge meg ut lissom?

Jeg tror de over mener noe annet en HI. For hvis man er på limited profile så kan man jo ikke gå inn på siden til vedkommende å se aktiviteten.

Det HI mener er vel at hun ikke får opp det vedkommendes aktivitet i sin live/newsfeed.

Tror muligens FB bruker et program som siler ut de du har mest kontaktm med/mest til felles med, uten at jeg skal si det for sikkert.

ORIGINAL: Jubelmusa

Det er ikke bare det at du ikke har sjekket news feed'n?

Det kommer bare frem hvis jeg går på profilen til personen.

ORIGINAL: fairy

Jeg tror de over mener noe annet en HI. For hvis man er på limited profile så kan man jo ikke gå inn på siden til vedkommende å se aktiviteten.

Det HI mener er vel at hun ikke får opp det vedkommendes aktivitet i sin live/newsfeed.

Tror muligens FB bruker et program som siler ut de du har mest kontaktm med/mest til felles med, uten at jeg skal si det for sikkert.

Jeg har opplevd litt det samme, og i det siste også at jeg ikke har fått notification når noen skriver på veggen min, eller kommenterer osv.
Jeg tror Facebook bare er på sin sedvanlige blåbærtur. Jeg får iallefall live feed fra folk jeg aldri har skrevet på veggen til, men noen ganger ikke opp fra folk jeg har daglig kontakt med innpå der.

Kanskje det er blåbærtur ja...vet ikke jeg..rart det varer flere dager da[8|]

Liker ikke å bli utestengt slik jeg[>:][8D]

Har vært borti det samme... antok bare at det var såpass mye aktivitet og så mange å følge opp at det blir liksom valgt ut enkelte som vises på hovedsiden når jeg logger in. Og da er det opp til meg å sjekke profilen. Ofte  tenkt: Hun/han er veldig lite aktiv på fb i det siste, lurer på hva skjer. Trykker på vedkommend og da er han/hun i full fyr og masse nyheter og jeg har gått glipp av masse...

Aner ikke hvorfor eller hvordan fikse dett... Kjipt!

Back
Topp