Ang facebook

MitaMamma

Flørter med forumet
Hei!

Jeg begynte med hekling rett før jul og det er veldig moro! Nå ønsker jeg å markedsføre produktene mine på facebook, altså bare for venner..hobbysalg, ingen storproduksjon.. Noen som vet hvordan det gjøres...lovlig? Kan jeg lage et album med bilder f.eks..? Uten å linke til en blogg/side? Hva defineres som salg rett fra vegg..? Åff, mange spørsmål, håper noen kan hjelpe[:)]

Utrolig mange flinke og kreative mennesker her inne! Jeg er imponert!

Ufra det jeg har forstått er det IKKE lov å drive salg på facebook.
Men du har lov å poste bilder på en side du oppretter, reklamere.
Jeg har linka videre til bloggen, slik at salget foregår på bloggen, og eventuelt Epla butikk senere om jeg oppretter en.

Jeg har side som jeg lenker til epla eller bloggen. SÅ da kan du jo legge ut bilder i et album og lenke til bloggen?

Ok! Så da må jeg vel lage meg en blogg![:)] og altså legge ut et album på siden min som lenker til bloggen.. Tenkte i utgangspunkt at jeg skulle skrive: ta kontakt hvis du er interessert. Ikke poste pris.. men altså at de kontakter meg på privatmld for pris og leveranse.. Derfor jeg lurte på hva som definerer salg..?

Du mener det blir det samme å linke til blogg som til feks epost/mobil istedenfor sant? altså lovlig:)

Back
Topp