Ang fødselsstipend

TGIF

Forelsket i forumet
Er det slik att man får større stipend ved semester-start(august og januar) når en får fødselsstipend også?[:)]

Jepp...!! Men det betyr også at du kun får 6300 kr i mnd ræstn av året, istedefor 8500 som står på nettet!! Æ vart ein smule fortvila når æ fekk vit det egentli... syns dæm heiller kun ha fordelt det!!

Oi,se det ja..6300? Men er det med forsørgerstipendet på 1360 også? for nå m forsørgestipend har jeg ca 7400... kjipt om jeg går ned igrunn..

ORIGINAL: Miemor84

Oi,se det ja..6300? Men er det med forsørgerstipendet på 1360 også? for nå m forsørgestipend har jeg ca 7400... kjipt om jeg går ned igrunn..

6300 e uten forsørgerstipendet jah!!!Vi har itj rætt på forsørgerstipendet vi sjø..[&:]

ORIGINAL: tuppa86

ORIGINAL: Miemor84

6300 e uten forsørgerstipendet jah!!!Vi har itj rætt på forsørgerstipendet vi sjø..[&:]

Hm, kjipt... kan jeg spørre hvorfor du ikke har rett på det? Tjener sambo for godt eller noe i den duren?

Jepp..kjipt, men ja, e jo fordi sambo tjene for my, så vil tru det kanskje utgjør meir einn dæm 1350 kr æ kainn få i forsørgerstipend!![:)]

Jeg trodde vi fikk 8500 i mnd jeg. Men vi får om sommeren også da, og det er jo greit[:D]

Back
Topp