ang fødsel

tiriltunge

Elsker forumet
Marsmagi 2025
hmmm tenker dere noe på ang fødsel redd for noen skal høre dere rope eller noe i den durn?[8D]jada mange rare tanker her ja[:-]

Du kan tenke på det så mye du vil, men jeg kan love deg at det er det siste du tenker på når du er i fødsel! [:D] Hylte ikke noe jeg altså, var stille som en mus. Men dette er jo veldig individuelt. Den ene jeg lå på rom med hylte noe helt ekstremt, hørte henne over hele fødeavd.....men etter å ha hørt om hennes fødsel, så skjønner jeg henne godt....[&:] Ikke under noen omstendighet sa hun at; "ååå, håper ingen hørte meg". [8D]

jeg er sånn som banner når jeg får vondt, så jeg er redd det kan bli underholdning :D
men håper jeg greier å oppføre meg ;)

haha har greid meg greit med de to forige fødslene har ikke brukt smertelindring heller...kun litt lystgass[;)]men hver fødsel er jo forsjellig

Jeg har sagt mye rart igjennom de 2 andre fødslene mine,men det blir glemt veldig fort..
Jeg vet at jeg kanskje kan komme til å hyle litt eller si auauauauauauau men slik er det bare[:)]
Men jeg er ikke redd for det på forhånd..

ORIGINAL: S.Reve

Jeg er gleder meg,men tenker at håper ikke jeg føder hjemme...Gikk fort sist gitt... [8D]

Jeg gleder meg også[:D]
Sist gang så gledet jeg meg også,og husker jeg tenkte rett før hun kom at hvorfor jeg hadde valgt å gjøre dette igjen... så kommer sikkert til å tenke det denne gangen også[:)]
Men foreløbig så gleder jeg meg veldig..
Hadde ikke noe smertelindring heller..

Jeg håper ikke du føder hjemme S.Reve!
Når det begynte med regelmessige rier hos meg sist så tok det 2,5time..var på sykehuset men ble sendt hjem og kom tilbake 2 timer etter vi var blitt sendt hjem..
Gikk litt for fort så håper heller ikke at det går så fort denne gangen..

Back
Topp