Ang etternavn?

ORIGINAL: klumpen84

Vi har gifta oss og jeg har tatt etternavnet til mannen min. Det er noe som har vært viktig for meg og oss hele tiden, at vår lille familie skal ha samme etternavn[:)] Men det er veldig morsomt å se hvordan andre ønsker det [:)]

sign

Eldstemann kom før vi gifta oss, men han har hele tiden hatt bare faren sitt etternavn

ORIGINAL: Angelicka24

Vi har gifta oss og jeg har tatt etternavnet til mannen min. Det er noe som har vært viktig for meg og oss hele tiden, at vår lille familie skal ha samme etternavn[:)] Men det er veldig morsomt å se hvordan andre ønsker det [:)]

Samme her[:)] Bare ett etternavn her i gården[;)]

Samme her. Her skal hele familien ha ett og samme etternavn. [:)] Jeg er vokst opp med bare pappa sitt navn men la til mamma sitt pikenavn som mellomnavn da jeg ble eldre for jeg synes det var så fint. Så sånt kan alltids fikses på senere hvis barna vil det.
Nå har jeg gubben sitt etternavn da. Han ville ikke ha mitt. [8D]

Samme her=))[:)]

Jeg tok mannens etternavn og beholdt mitt som mellomnavn da vi giftet oss, men bruker ikke mitt mellomnavn til daglig.
Sønnen vår får nok bare mannens etternavn, synes det blir så mange og langt navn ellers.

Back
Topp