Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er vel ikke uvanlig at nr 2 går raskereVar på etterkontroll hos jordmor idag alt var helt normalt igjen, å hun trodde at neste fødsel ville gå betraktelig raskere neste gang :O say whaat!
Ja haha jeg hadde med det arket fra sykehuset og jordmor sa "neste fødsel kan nok gå betraktelig fortere" så la hun til "men planlegger du en til allerede" haha føder gjerne igjen jeg ass, hadde drømmefødselenEr vel ikke uvanlig at nr 2 går raskere
Syns forsåvidt ikke det trenger å gå raskere her da jeg var i aktiv fødsel 1 time
Ja haha jeg hadde med det arket fra sykehuset og jordmor sa "neste fødsel kan nok gå betraktelig fortere" så la hun til "men planlegger du en til allerede" haha føder gjerne igjen jeg ass, hadde drømmefødselen
Hoho så lenge jeg ikke er en av de som ender opp med å føde langs motorveien er jeg happyHehe! Min neste trenger ikke gå raskere, tok jo bare 4 timer fra første rie.. Føder lett en gang til!
Ja haha jeg hadde med det arket fra sykehuset og jordmor sa "neste fødsel kan nok gå betraktelig fortere" så la hun til "men planlegger du en til allerede" haha føder gjerne igjen jeg ass, hadde drømmefødselen
Hoho så lenge jeg ikke er en av de som ender opp med å føde langs motorveien er jeg happy
Bor du langt unna sykehuset?Fikk vel litt sånn reaksjon jeg og hehe
Men neste gang har jeg ihvertfall kortere vei til sykehuset da