ang etter rier

nemi.marselia

Forumet er livet
kor lenge vare di? regna m at d kan variere fra person t person
men dåkk som merka di kor lenge hadde dåkk di?

mener jeg ikke hadde noe etter-rier hjemme iallefall, bare på sykehuset, der var jeg i syv dager...

Hos meg var de skikkelig vonde i ett døgn og så avtok de mer og mer heldigvis. Første gangen merket jeg ingenting - litt verre med nr. 2 og helt forferdelig vondt med nr 3[&:]

Jeg husker hvertfall at de var vonde første dagen. Da måtte jeg få smertestillende. Kjente vel hvertfall de i noen dager. Men vart svakere og svakere etterhvert.

oki takker før svar
ser d variere endel ja

merka di ikkje m første men di sei di merkes meire etter kvær unge

Jeg hadde en etterrie som varte i 5 min i strekk - den var forferdelig vond!
Men hadde heldigvis bare den, den kom noen dager etter fødselen og det var ikke i forbindelse med amming/pumping.
Gruer meg sykt til tiden etter neste fødsel, siden de sier at det er vanlig å få mer etterrier da. Og da har jeg i tillegg et operasjonssår i livmoren[:o]

med 3djemann så fikk jeg ekstremt kraftige etter-rier.. var så sinnsykt vondt.. men gikk mere å mere over, varte vel ca 4 dager[8|]

ORIGINAL: MammaOkt

Men hadde heldigvis bare den, den kom noen dager etter fødselen og det var ikke i forbindelse med amming/pumping.
Gruer meg sykt til tiden etter neste fødsel, siden de sier at det er vanlig å få mer etterrier da. Og da har jeg i tillegg et operasjonssår i livmoren[:o]

au høres ondt ut ja[&:]

ORIGINAL: snikende ullteppe

ORIGINAL: MammaOkt

au høres ondt ut ja[&:]

Gratulerer så mye med Isfrid Hansine forresten! Hun er nydelig, akkurat som storesøsteren![:D]

ORIGINAL: Elimor

Hos meg var de skikkelig vonde i ett døgn og så avtok de mer og mer heldigvis. Første gangen merket jeg ingenting - litt verre med nr. 2 og helt forferdelig vondt med nr 3[&:]
Samme her.

De varte i to dager, jeg hadde ingen etter at jeg kom hjem. Kjente ingen ting sist gang jeg føda, men nå... Fy flate, og jeg som ikke har hatt rier en gang nå pga ks[:'(] Da synes jeg ikke at jeg trengte etter-riene heller[;)]

En uke her.. Hver gang jeg ammet.. [:'(]

ca 3 dager å f..... så vondt det gjorde...

gratulerer igjen med en herlig prinsesse til[;)]

Jeg hadde ingenting med førstemann, men merket det ihvertfall i en mnd på nr to, avtok mer og mer da, og de var mindre vonde etter hvert. 

jeg hadde etter-rier i ca en uke..men de 2-3 første dagene var de voooonde[&:] trodde nesten jeg skulle føde i gjenn!hehe

ca 3-4 dager no me sisste. fy flate husker de var vonde.

Hadde de i tre daga, va verst siste dagen..

Back
Topp