Ang Ekstrem Trøtthet

*Krusedull*

Gift med forumet
Er litt over åtte uker på vei, og trøtt konstant. Sov i 1,5 time samtidig med snuppa i dag men er helt kake..

Hvor lenge varer denne trøttheten??

Det jeg har lest er at mange føler seg ganske pigg i andre trimester, men det betyr jo ikke at du ikke blir piggere før da.
Syntes du bare skal hvile jeg [:)]

vet ikke helt om dette vil hjelpe dere, men har iallefall ei venninne som får b- vitamin pga tretthet i svangerskapet, går jo iallefall ant å høre om det er en mulighet for dere også....

ORIGINAL: dagosi

vet ikke helt om dette vil hjelpe dere, men har iallefall ei venninne som får b- vitamin pga tretthet i svangerskapet, går jo iallefall ant å høre om det er en mulighet for dere også....

Jepp, venter på svar i posten på blodprøver. [:)]

ok krysser fingrene for at dere våkner til liv igjen, helst for egen maskin, men omså med vitamin tilskudd, i mellomtiden, legg alt til side hopp i seng og tenk på hvor fantastisk det skal bli når dere får familieforøkelsen. sov godt og drøm søtt [;)]

Jeg var ekstremt trøtt i uke 12 til 15-16...
Håper det snart løsner for deg, er så slitsomt!!

Å ja kjenner til den trøttheten, er helt lammende[&:]
Min trøtthet gikk ikke over, men så hadde jeg i tillegg jernmangel.
Mange blir kvitt trøttheten rundt 12-16 uke.

Jeg var trøtt hele 1 trimester(ekstremt trøtt),2 ble jeg litt våken igjen..men gikk opp og ned![:)]Nå er jeg trøtt igjen...men nå tar jeg meg bare en fast hvil på dagen så er det greit[:D] Alt blir en vane....

PS: Jeg har ikke jobbet i svangerskapet så er gjerne lett for meg å si[:)]

Back
Topp