ang eggløsningstesta

nemi.marselia

Forumet er livet
har nu kjøpt mæ en bunke a di
dåkk som e meir dreven på detta har dåkk nån tips
eller så kan æ jo bærre følle bruksanvisninga[8D]
 
Følg bruksanvisninga du, og ikke test på morgenen. Den eneste gangen jeg har testa opositivt med eggløsningstester er når jeg testa på kvelden. Jeg var en stut denne mnd og har testa på morgenen, når det spesifikt står at du ikke skal gjøre det.... Skal begynne å teste igjen neste uke når jeg er ferdig med tr. Er usikker på når eggløsninga er så jeg helgarderer.
 
oki takk før d. d sto at en kunne ta di når som helst på dagen[8|]
fant ut att detta kunne være en grei måte å finne eggløysninga sia syklusen e vældi ustabil har jo bærre prøvd sia september
 
Når kan en ta eggløsn.test? Hvilken dag som helst? Står d på pakken kanskje?
 
ORIGINAL: li_mol

Når kan en ta eggløsn.test? Hvilken dag som helst? Står d på pakken kanskje?


 
d sto en slags tabell om korsen dag du bynte å teste etter korsen syklus en har
men sia æ ikkje veit syklusen så starta æ på dag (æsj huska ikkje nu men d passa t i dag iallefall)
 
okej,takk. Får kjøpe noen og prøve. Slutta på pillen 27jan,så sylusen min e ganske stabil foreløpig. Har tulla litt bare... Veldig spennende tid!
 
ORIGINAL: li_mol

okej,takk. Får kjøpe noen og prøve. Slutta på pillen 27jan,så sylusen min e ganske stabil foreløpig. Har tulla litt bare... Veldig spennende tid!


håpe dåkk lykkes snart.
fant ut detta kanskje va lirt sjøl
vi bynte å prøve i sept men sia d e under ett år sia Katarina va født så e syklusen ustabil
 
bestilt eggløsn.test på nettet nå. Spennende å prøv noe nytt da. Va veldig billig! Håpe dere lykkes igjen snart[;)]
 
Back
Topp