Ang Dyreparken

x1xEternal*

Flørter med forumet
Jeg tenker det blir fort 4-6 lapper for en overnatting og ett dyrepark besøk, mat skal vi ha, og det blir ALLTID kjøpt uforutsette ting....typen mener det er helt på trynet at jeg tenker det kommer på såpass...men jeg og penger dont match

Det går fort noen tusen ja.. reise, overnatting, inngagnsbillett, mat osv. Ikke så fryktelig urealistisk nei. Sjekk opp i de ulike prisene og lag en budsjett.. Da får dere fort oversikt.

Lykke til

Takk for svar Ingeborg. Vi har telt litt på det og er ikke helt sikre på om vi skal dit i år men heller til Bulgaria heller...7000 for oss tre i Bulgaria i 2-romsleilighet er jo bra...og vi bruker garantert omtrent 4000 i Kristiansand...så vi får se

Synes ikke det er urimelig i det hele tatt koster jo en god del bare å komme inn i parken
Å alt de selger av både souvunirer,mat og vissvass koster jo også ganske mye.
Å i tilegg når dere skal ha overnatting så går det fort lapper

Vi har regnet for 2 netter ved borås dyrepark, satt av 5000 kr til det. Da koster overnattingen og billetter tilsammen ca 2500,- Så skal vi ha frokost, lunsj, middag i 2 dager, og drikke, is og kanskje noe stæsj underveis. Så jeg regner med vi kan risikere å bruke mer også jeg.

Koster å reise til dyreparken ja...vi skal dit om 14 dager...3 netter da, og det koster jo nesten 3000. 2  dagerspass for 2 voksne er jo 1100 ca ...snuppa går heldigvis gratis enda, det er gratis til de er 3 år!
Så er det jo alt av mat, drikke og diverse ting...så går litt penger!

Neste år blir det nok kanskje heller syden på oss...er jo nesten billigere..men vil ikke reise så langt denne sommeren når man er høygravid i ferien....

Ja, det koster å reise selv om det ikke er så langt..

Back
Topp