Ang Dr Brown-flaskene

Ipek

Elsker forumet
Oktoberbarna 2021♡
Kjøpte meg en sånn flaske idag, men er litt fjern i hodet idag, så jeg skjønte ikke helt den bruksanvisningen; er det bare smokken som kan kokes? Eller kan alle de andre delene kokes også?

jeg koker alt[:)]

Raper de selv når de drikker av denne flasken?

de har dæm på apoteket og barnas hus. anbefale da å kjøp dæm på barnas hus pga pris- dæm e litt billiger der. koste ca 105 kr på apoteket og rundt 89 eller 98 på barnas hus.
koke alle delan ja. mn anbefale å skylle smokkan i kaldt vann før du har i litt salt og gnir smokken mellom fingran før du skylle godt  og legg den te koking. d her gjør at du ikke får flekkete smokka- unngår at d bli liggennde igjen nå melkeresta.

ORIGINAL: moniqe

de har dæm på apoteket og barnas hus. anbefale da å kjøp dæm på barnas hus pga pris- dæm e litt billiger der. koste ca 105 kr på apoteket og rundt 89 eller 98 på barnas hus.
koke alle delan ja. mn anbefale å skylle smokkan i kaldt vann før du har i litt salt og gnir smokken mellom fingran før du skylle godt  og legg den te koking. d her gjør at du ikke får flekkete smokka- unngår at d bli liggennde igjen nå melkeresta.

Jeg kjøpte på Boots-apoteket til 89 kr...

ORIGINAL: Ipek

ORIGINAL: moniqe

Jeg kjøpte på Boots-apoteket til 89 kr...

kjekt d da. de fleste har holdt ein pris på 105 kr av apotekan. mn veldig greit om dæm har senka prisan da. her i trh har dæm holdt prisen på 105 kr på de apotekan æ har vært innom iallefall.

Alle deler og flasken SKAL kokes. Du kan lese om rengjøring av flasker på www.flaskeposten.org .

Back
Topp