Ang doppler

Jeg har nettopp bestilt min :) Har hørt at det ikke kan skade og at man kan bruke den så ofte man vil. Men jeg tenker jeg kommer til å bruke den maks 1-2 ganger i uken. Vet det er mange som bruker den daglig og.

Ja okay, har brukt den ca en gang annenhver uke :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Jeg har nettopp bestilt min :) Har hørt at det ikke kan skade og at man kan bruke den så ofte man vil. Men jeg tenker jeg kommer til å bruke den maks 1-2 ganger i uken. Vet det er mange som bruker den daglig og.

Dette er nok litt omdiskutert :) Dersom mor av ulike årsaker blir veldig stresset av å ikke vite om hjertet slår pga av tidligere opplevelser, så kan det kanskje være ok å gjøre dette "ofte". Men doppler kan stresse barnet unødvendig mye og ikke minst dersom mor ikke finner hjertelyden. :)

Funnet hver gang, må bare være sikker på at det fortsatt en en inni magen :)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Dette er nok litt omdiskutert :) Dersom mor av ulike årsaker blir veldig stresset av å ikke vite om hjertet slår pga av tidligere opplevelser, så kan det kanskje være ok å gjøre dette "ofte". Men doppler kan stresse barnet unødvendig mye og ikke minst dersom mor ikke finner hjertelyden. :)
Det er jeg helt enig i :) jeg bare skrev hva jeg har lest og hørt. Tror absolutt at det ikke er bra å stresse. Og om man ikke finner hjertelyden å blir veldig stresset er det nok bedre å heller vente noen uker til å prøve igjen da, enn å prøve igjen og igjen å bli enda mer stresset :)
Jeg bare håper jeg klarer å finne den selv fra uke 13 da jeg planlegger å bruke den av og til. Men det er pga SA sist da, så trenger den sikkerheten om at det fortsatt er noe der :) hehe.

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Jeg lånte av ei venninne. Jeg har brukt den en gang, fant hjertelyden, så nå legger jeg den bort på ubestemt tid. Kan hende jeg bruker den hvis det er noe ekstra, men om ikke så venter jeg på oul neste.

22.02.2015 ♡

Har brukt den to ganger :)

-iPhone appen-

Har prøvd 4 ganger på 2 uker, men enda ikke funnet.. Er 11+2. Regner med den blir sjelden brukt når jeg har fått bekreftet at hjerte slår...

Mamma til to store, og har lille attpåklatt i magen

Kansje en gang i uken eller sjeldnere... Egentlig bare når jeg blir skikkelig urolig. Vet at babyen blir veldig urolig av det, så liker ikke å plage mer enn nødvendig egentlig... Samme med UL... Får jo tidlig siden det er prøverørbarn, men vil helst bare holde meg til ordinær utenom det ❤️

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg fant hjertelyden når jeg var 10+0, og siden det har jeg brukt 3-4 ganger :) Er 12 uker på fredag.

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp