Ang digital test som viser uker

MittAlt

Glad i forumet
Aprilbarna`15
Januarlykke 2020
Når jeg tok denne 3 dager FØR jeg skulle ha mensen ,sto det 2-3 på den. (Må ha det inn med tskje jeg) Betyr det at eggløsningen min var tidligere enn den pleier da? For før( de andreåret gangene jeg har vært gravid men mistet) da jeg har tatt denne testen 2-3 dager ETTER jeg skulle hatt mens har det kommet opp 1-2. Dumt spørsmål,men skjønner ikke helt. For pleier å ha 28 dagers syklus , og eggløsningen på dag 12 og 13.

Sæden kan overleve 14 dager, så el kan ha vært senere slik at mensen egentlig skulle kommet neste uke? Nei, tror jeg er på bærtur;)

TuMmY LoVe

Mensen min skulle kommet i går, men testet at befruktning skulle skjedd for 2-3 uker siden da jeg testet 3 dager før mens, men i forhold til mens termin ligger jeg da etter denne testen. Hvis jeg skjønner riktig..Hehe :p Med menstermin er jeg 4+2 men med den digitale testen er jeg 5+2 Jeg skal på UL den 22.aug så får jo vite da, hvis alt er som det skal ( og ikke som alle de andre 10 gangene ) men er så forskjell når det gjelder 1 uke så tidlig:)

Mensen min skulle kommet i går, men testet at befruktning skulle skjedd for 2-3 uker siden, men i forhold til mens termin ligger jeg da etter denne testen. Hvis jeg skjønner riktig..Hehe :p Med menstermin er jeg 4+2 men med den digitale testen er jeg 5+2 Jeg skal på UL den 22.aug så får jo vite da, hvis alt er som det skal ( og ikke som alle de andre 10 gangene ) men er så forskjell når det gjelder 1 uke så tidlig:)
Da er det jo kun en uke igjen til ul, og da får du nok vite mer konkret:)

10 ganger tidligere?? ;-(

TuMmY LoVe

Ja,derfor ingen stor jubel fra min side enda. Må se et bankene hjerte før jeg tørr å glede meg skikkelig.:) 7 SA og 3 Exu ,og den siste for 3 måned siden så er ganske ferskt. Da fjernet jeg tuben på den ene siden,så da er det mindre sjangs for Exu igjen siden det har vært på samme side 3 ganger.

Ja,derfor ingen stor jubel fra min side enda. Må se et bankene hjerte før jeg tørr å glede meg skikkelig.:) 7 SA og 3 Exu ,og den siste for 3 måned siden så er ganske ferskt. Da fjernet jeg tuben på den ene siden,så da er det mindre sjangs for Exu igjen siden det har vært på samme side 3 ganger.
Uff, denne gangen skal det gå :)

TuMmY LoVe

du produserer sikkert bare hcg raskt.fester egget seg tidlig trenger det ikke gå lang tid før du har hcg på 200

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Mensen min skulle kommet i går, men testet at befruktning skulle skjedd for 2-3 uker siden da jeg testet 3 dager før mens, men i forhold til mens termin ligger jeg da etter denne testen. Hvis jeg skjønner riktig..Hehe :p Med menstermin er jeg 4+2 men med den digitale testen er jeg 5+2 Jeg skal på UL den 22.aug så får jo vite da, hvis alt er som det skal ( og ikke som alle de andre 10 gangene ) men er så forskjell når det gjelder 1 uke så tidlig:)

Kanskje du er lengre på vei enn du tror? Blir spennende med UL da;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
<3 nr.2 ventes 08.04.15 <3

Oisann, håper virkelig at spiren sitter denne gangen og at du får nok oppfølging til at den gjør det!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3

Lykke til :-)

Oisann, håper virkelig at spiren sitter denne gangen og at du får nok oppfølging til at den gjør det!!;)

<3 Gutt 04.02.12 <3
Møtte gudsjelov verdens hyggeligste gynekolog da jeg var gravid utenfor for 3 måned siden, han sa jeg måtte ta kontakt hvis jeg ble gravid uten hjelp så skulle jeg få god oppfølging. Godt at noen endelig tar meg seriøst etter alle disse gangene det har gått galt.:)

Back
Topp