Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: arquinne
ORIGINAL: [Frk.K]
Jeg er faktisk en av de som mener dette er helt kurant å gjøre,om man mener den andre skjuler noe..
Har man ikke rett på å vite om han er utro..?
Om du har en nagende følelse inni deg som sier han er utro..?
Jeg for min del hadde ikke nølt..
Og om man ikke har noe å skjule så hvorfor ikke..?
Og ikke kom med den,at venninner kan si hemmeligheter på sms osv..det er ikke det det er snakk om..
Og jeg er helt enig med deg. Kan du ikke vise mobilen, ja, da har du noe å skjule.
ORIGINAL: alltidlente
helt greit... gjør ofte det når jeg kjeder meg.. [:-] Ingenting spennende uannsett ....
ORIGINAL: Oline
Hos oss er mobil, brev, mail ol privat.
Det handler ikke om at noen av oss har noe å skjule, men rett og slett det at vi begge har noen ting som er våres.
Har med respekt å gjøre.
Hans mail er hans PRIVATE mail, og det har jeg ikke noe med å snoke i.
Mulig jeg hadde sett annerledes på det dersom jeg hadde mistenkt noe "snusk"
Men på andre siden så er mannen min forholdsvis oppegående, så dersom han skulle pult rundt, tviler jeg på at han hadde annonsert det på mailen/sms...
ORIGINAL: et_lite_vesen
Når man er i et forhold er ingenting privat lenger. Da deler man på alt. Har man noe å skjule bør det være en sinnsykt god grunn til det!
ORIGINAL: Lone_mor
for min del er det fordi en mobil er personlig. det er mine private meldinger. har aldeles ingenting å sjule, og hadde ikke flydd i taket om sambo leste på den, men hadde ikke likt det.
ORIGINAL: Annabella
her bruker vi hverandres tlf'er omhverandre - og det er den største selvfølge... hadde vært helt unaturlig for oss å ikke kunne bruke/kikke på hverandres telefoner!
ORIGINAL: Oline
Hos oss er mobil, brev, mail ol privat.
Det handler ikke om at noen av oss har noe å skjule, men rett og slett det at vi begge har noen ting som er våres.
Har med respekt å gjøre.
Hans mail er hans PRIVATE mail, og det har jeg ikke noe med å snoke i.
Mulig jeg hadde sett annerledes på det dersom jeg hadde mistenkt noe "snusk"
Men på andre siden så er mannen min forholdsvis oppegående, så dersom han skulle pult rundt, tviler jeg på at han hadde annonsert det på mailen/sms...