Ang det å lese på mobilen til sin kjære..

jeg syns vi skal ha mobilene for oss selv. ikke noe å skjule. men han har jo ikke noe med alt mine venninner skriver/betror seg til meg på sms

her har vi det åpent - altså vi vet passordene til hverandres facebook, mail og det er det samme hvem som sjekker meldinga på mobilen når det tikker inn. ikke fordi vi krever å få vite noe om hverandre, eller at vi går og sjekker hverandre - men fordi det bare har falt seg naturlig slik. når jeg sitter på pcen så kan sambo si "sjekker du mailen for meg?" f.eks.[:)]
så om sambo plutselig hadde bytta passord eller holdt mobilen hemmelig så skal jeg love deg at jeg hadde sjekket den!

ORIGINAL: arquinne

ORIGINAL: [Frk.K]

Jeg er faktisk en av de som mener dette er helt kurant å gjøre,om man mener den andre skjuler noe..
Har man ikke rett på å vite om han er utro..?
Om du har en nagende følelse inni deg som sier han er utro..?

Jeg for min del hadde ikke nølt..
Og om man ikke har noe å skjule så hvorfor ikke..?

Og ikke kom med den,at venninner kan si hemmeligheter på sms osv..det er ikke det det er snakk om..

Og jeg er helt enig med deg. Kan du ikke vise mobilen, ja, da har du noe å skjule.

helt enig.

Nei, herlighet. Det gjør jeg ikke! Det er hans private.

ORIGINAL: alltidlente

helt greit... gjør ofte det når jeg kjeder meg.. [:-] Ingenting spennende uannsett ....

ORIGINAL: LiLlEkUlAoGfReDrIk!

jeg ser ikke på sambos telefon, og han ser ikke på min.
Men hadde jeg hatt misstanke om noe så hadde jeg ikke nølt[;)]

ORIGINAL: Oline

Hos oss er mobil, brev, mail ol privat.
Det handler ikke om at noen av oss har noe å skjule, men rett og slett det at vi begge har noen ting som er våres.
Har med respekt å gjøre.
Hans mail er hans PRIVATE mail, og det har jeg ikke noe med å snoke i.

Mulig jeg hadde sett annerledes på det dersom jeg hadde mistenkt noe "snusk"
Men på andre siden så er mannen min forholdsvis oppegående, så dersom han skulle pult rundt, tviler jeg på at han hadde annonsert det på mailen/sms...

Helt enig med deg her.
Jeg har vært inne på mobilen hans noen ganger, men det er fordi han ber meg om å gjøre det. "Kan du finne den meldinga fra blabla" osv. Vi har ingenting å skjule for hverandre, men vi har vårt privatliv. Jeg har endel meldinger jeg ikke ser at han skal lese. Mest fordi de er gjerne er venninner som trenger å blåse ut og av og til må jeg og få lov til å klage. Og den skjønner han jo.
Har vært i forhold tidligere hvor jeg oppdaget utroskap via sms og mms. Men man skal gi alle en sjanse. Og K skal ikke få lide for mine tidligere fiaskoforhold.
Dessuten så føler jeg meg hundre prosent sikker på han, så ser ikke poenget i å snoke. :)

ORIGINAL: et_lite_vesen

Når man er i et forhold er ingenting privat lenger. Da deler man på alt. Har man noe å skjule bør det være en sinnsykt god grunn til det!

Det er sånn ca det dummeste jeg har hørt tror jeg.
Alle har krav på privatliv. Også i ett forhold. Jeg har mitt privatliv med MINE venninner, som han ikke har noe med. Og han interesserer seg ikke i det heller. Om en venninne skriver en fortrolig melding til meg med noe som plager henne skikkelig, så har ikke gubben min noe med det å gjøre. Da sviker jeg venninnen min.
Men heldigvis så er han så oppegående at han ikke sier noe på det. Han klager sikkert over meg til sine kompiser og, og det må han for all del bare få lov til. Vi har alle våre irriterende uvaner.

ORIGINAL: Annabella

her bruker vi hverandres tlf'er omhverandre - og det er den største selvfølge... hadde vært helt unaturlig for oss å ikke kunne bruke/kikke på hverandres telefoner!

Signerer denne.

haha, denne tråden passet perfekt.

Gubben sin mobil var tom for batteri, så han la igjen sin i laderen og sa han tok min. Vi bruker hverandres telefoner, spes bruker jeg hans iom at han ringer gratis.

Jeg fleipa med han og sa, nei, vent jeg må bare slette noe først.

Han fikk helt noia og begynte å bla i smsene[:D]

Lo og sa jeg bare tulla, men da var han redd for at det var en sannhet i det. Tror ikke han gadd å bla i mer enn et par da, etterhvert skjønte han nok at det bare var tull.

Har ingenting å skjule for han[;)]

Blir litt nervøs jeg av å lese om alle som har ferska sin "bedre" halvdel i å være utro ved å lese meldingene hans. Det er mye utroskap ute og går[:'(]. Har blitt utsatt for utroskap selv[:(]. Det er ikke noe jeg unner min verste fiende en gang.

Men hva mobiler ang, synes jeg at det er en privatting. Hender jeg har fortrolige meldinger med venninner, som jeg ikke vil at sambo skal lese. Det er ikke fordi jeg har noe å skjule, men av hensyn til dem. Dessuten har jeg et privatliv også, utenom å være samboer og mamma.

Her bruker vi hverandres mobiler om hverandre, så da ser vi jo på hva som er der å da.....
Men nå er det ingen av oss som misstenker utroskap da......

Jeg åpner også sambo sin post, siden han vil jeg skal gjøre det..
Tar også vare på alt av papirer som kommer da, og betaler regningene....

Aldri hatt det sånn med noen andre jeg har vært sammen med, men nå har vi absolutt ingenting å skjule for hverandre... Begge trives med det![:)]

ORIGINAL: Lone_mor

for min del er det fordi en mobil er personlig. det er mine private meldinger. har aldeles ingenting å sjule, og hadde ikke flydd i taket om sambo leste på den, men hadde ikke likt det. 

Helt enig! Synes faktisk man skal spørre først om man vil lese meldinger!Men hadde han spurt,hadde han selvsagt fått lov!Har virkelig ikke noe å skjule[:)] Må du lese meldingene til sambo/kjæreste/mannen pga at du ikke stoler på han, har dere et grunnleggende større problem i forholdet! Mener jeg[;)]

her bruker vi hverandres tlf'er omhverandre - og det er den største selvfølge... hadde vært helt unaturlig for oss å ikke kunne bruke/kikke på hverandres telefoner!

samme her. ser ikke problemet med det, vi har ingenting å skjule for hverandre.

ORIGINAL: alltidlente

helt greit... gjør ofte det når jeg kjeder meg.. [:-] Ingenting spennende uannsett ....

ORIGINAL: Oline

Hos oss er mobil, brev, mail ol privat.
Det handler ikke om at noen av oss har noe å skjule, men rett og slett det at vi begge har noen ting som er våres.
Har med respekt å gjøre.
Hans mail er hans PRIVATE mail, og det har jeg ikke noe med å snoke i.

Mulig jeg hadde sett annerledes på det dersom jeg hadde mistenkt noe "snusk"
Men på andre siden så er mannen min forholdsvis oppegående, så dersom han skulle pult rundt, tviler jeg på at han hadde annonsert det på mailen/sms...

Sign!

Jeg ser ikke noe problem med å kikke på telefonen til den andre [:)] og er enig med trådstarter.

Her ligger telefonene fremme, og vi svarer på hverandres telefoner om den andre ikke er i nærheten.
Men selv om telefonene ligger fremme, så driver vi ikke og leser hverandres meldinger eller snoker i skjul.

ORIGINAL: Labambie

Klart det er greit. Så lenge man ikke har noe å skjule da! [;)] VELDIG mange naive damer ute å går...

You said it sister.

Back
Topp