ang den vaksina

ønskeråblimammatil4

Forumet er livet
Julibarna2014
Maiblomstene 2017
Sommerfuglene 2017
jeg får høre av noen at de ikke blir annbefalt å ta denne svine vaksinen, men de er jo i risikogruppa? med asma og nyre og lever problemer og magesår. skjønner liksom ikke dette her jeg

Alle over 6 mnd som er i risikosonen blir anbefalt å ta vaksinen av norske myndigheter.

ORIGINAL: Fru Riskorn

Alle over 6 mnd som er i risikosonen blir anbefalt å ta vaksinen av norske myndigheter.

ja jeg veit , det er dette jeg også har hørt. men så sier disse som har disse sykdommene at de får beskjed at de ikke bør ta denne sprøyten pga de har disse problemene... [8|] de sier de har fått beskjed av legen. syntes dette er litt rart[&:] enten så har de missforstått ellers så er det noe vi andre ikke får høre hmmm

absolutt alle over 6 mnd, i risikogruppe eller ei, blir anbefalt vaksine.

men er det noen sykdommer man kan ha som det absolutt ikke må ta denne vaksina utenom hyper egg allegi???

har ikke hørt at det kan være det nei, men jeg er ikke noen ekspert :)
tror bare man finner skeptikere over alt, også på legekontor osv.

Det er noen helt helt helt får leger som ikke anbefaler den. Men, de aller fleste leger og eksperter i dette landet anbefaler at alle over 6 mnd tar den, så fremt de ikke har eggeallergi. Men, hvis jeg var deg, ville jeg snakket med legen min. Han vet alt om deres medisinske historie og kan veilede deg deretter.

Legger ved en link til ABC nyheter jeg... Les kommentarene under artkkelen. Nå ligger både jeg og guttene med influensaen, så vi slipper tenke på vaksine, men hadde nok ikke tatt den i alle fall...

http://www.abcnyheter.no/node/99294

Back
Topp